Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gamerboy007 zei:achja, over 2 maand terug late checke....
ik merk ook niet veel van die ontsteking, ik voel me terug zoals voor ik xtc heb gebruikt.![]()
aviced zei:ik wil je vragen trouwens wel eens lezen als je LSD hebt gehad ofzo![]()

Van 2 weken (zwaar) XTC/drank gebruik, krijg je geen leverontsteking, of je hebt iets van hepatitis b/c, maar dat had je dan wel gehoord van je huisarts lijkt me.gamerboy007 zei:ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen....
donleon zei:Van 2 weken (zwaar) XTC/drank gebruik, krijg je geen leverontsteking, of je hebt iets van hepatitis b/c, maar dat had je dan wel gehoord van je huisarts lijkt me.gamerboy007 zei:ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen....
Even terugkomend op je eerst e post: slik ff wat vitamine B (thiamine) dat kan geen kwaad en is goed voor je koppie evenals magnesium (niet meer dan de ADH)
Succes en geen rare dingen in je hoofd halen![]()
gamerboy007 zei:ik ben al terug geland op aarde hoor....![]()
ik heb men lesje wel geleert.
Don't fuck with dope, because it wil fuck with u...![]()
gamerboy007 zei:ik ben al terug geland op aarde hoor....![]()
ik heb men lesje wel geleert.
Don't fuck with dope, because it wil fuck with u...![]()

gamerboy007 zei:vandaag gaat het al wat beter... heb nog altijd een schuldgevoel, maar dat zal wel normaal zijn na dat ik alles heb gezegt.
ben nu ook rustiger, heb me denk druk gemaakt om een appel en een ei....
Soms denk ik nog wel aan dingens (belg) die kunnen gebeuren.
Zoals:
Wat als de politie het huis doorzoekt ? zulle ze iets vinden ?
of
Wat als ze er achter komen dan ik geld heb overgeschreven voor drugs...