Fantaseer je over meisjes (sex) en hoe zagen je laatste relaties eruit?
Toevallig weer dat je me op dit moment vraagt of ik weleens fantaseer over meisjes. Op dit moment werk ik namelijk aan een verhaal waar een meisje het hoofdpersonage is. Dit is puur gebaseerd op fantasie. Het is wat dat betreft voor mij zelfs een kleine mijlpaal, aangezien voorheen nog een lichte twijfel bestond over de ware capaciteit van mijn inbeeldingsvermogen.
Je andere vraag is voor mij ongeveer hetzelfde als de vraag hoe m''n laatste schijtpartijen eruit zagen, en eigenlijk praat ik daar makkelijker over.
Maar om er nou een metaforisch verhaal over verschillende schtijervaringen van te maken gaat me in deze toch iets te ver.Want ja, ook iki heb me weleens schuldig gemaakt aan te hard persen waardoor het wc papier uiteindelijk rood terugkwam.
Ik heb zelfs ooit mijn ziel vergiftigd met zieke altruistisce neigingen. Ik heb geprobeerd mijzelf uit te wissen en in feite meermaals aangeklopt bij een Thaise gevangenis met de vraag of ze me alsjeblieft levenslang wilde opsluiten.
Het belangrijkste is dat ik dit allemaal overleefd heb, en heel veel heb negedacht. En dat ik nu weet hoe de toekomst eruit gaat zien, en vooral ook hoe juist niet.
En ook kwam dus naarvoren dat ik geen homo ben.
Maar dat wist ik daarvoor eigenlijk ook al wel.