Suboxone

Erick

Belezen gebruiker
Hallo iedereen,

Weet er misschien hier iemand hoe de afkick van suboxone is? Is dat vergelijkbaar met meet, of is het anders. Ik heb deze vraag al eerder gesteld, en krijg een beetje de indruk dat een serieuze vraag ontwijkt word. deze winter ben ik in 3 weken afgekickt van 125 mgr. meet naar 0. Dat is me gelukt. Daarna ben ik door de situatie, en ik overeind MOEST blijven op 6 mgr. Suboxone gezet.

Ik heb deze vraag al eerder gevraagd in een ander deelforum, maar krijg geen fatsoenlijk antwoord, weet er echt niemand iets hierover. Men krijgt wel antwoord als je vraagt mijn pil is tot poeder geworden kan ik hem nog gebruiken? Ja tuurlijk zelfde stofje alleen in poedervorm. Dat vind ik vreemd. Ik wil ook van die suboxone af. Maar als je ergens vanaf wilt krijg je geen antwoord. Beetje een dubbel forum dit hoor. Ik begrijp best dat er mensen zijn die willen blijven gebruiken, en vragen hoe dat allemaal moet. Daar kan ik ze allemaal antwoord op geven. Maar een serieuze vraag word niet naar gekeken of beantwoord. Naar mijn idee.

Maar goed dit allemaal terzijde, iemand ervaring met afkick suboxone?????

Groet Erick :confused:

Rendeo

Belezen gebruiker
Hoi Erick,

Er is blijkbaar weinig informatie te vinden over Suboxone, op dit forum zal het ook niet zo gekend zijn, vandaar dat je niet direct een reactie kan verwachten.
Ook ik ken helaas niks van Subox maar is je huisarts geen optie?

Paar links;
http://www.youtube.com/results?sear...6.6.0.0.0.0.198.562.4j2.6.0...0.0.2x36ZwH5QJk

http://suboxforum.com/

http://www.prescriptiondrug-info.com/Discuss/Suboxone/

Hoop dat je er wat aan hebt en anders is er via Google nog wel meer info te vinden.

Groeten en sterkte!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Erick zei:
Hallo iedereen,
Weet er misschien hier iemand hoe de afkick van suboxone is?. Daar kan ik ze allemaal antwoord op geven. Maar een serieuze vraag word niet naar gekeken of beantwoord. Naar mijn idee.

Tja, beter geen antwoord dan een fout antwoord.

Als de mensen hier geen ervaring hebben met afkicken van suboxone dan is het moeilijk om een waarheidsgetrouw reply te posten toch?
Dus ipv dit forum een beetje af te zeiken zou je beter een beetje volwassen worden en ff nagaan hoe het komt dat je geen reactie krijgt...

Erick

Belezen gebruiker
@ Rendeo bedankt voor je reactie :) @mandragora Ik zit dit forum helemaal niet af te zeiken, en volwassen ben ik al heel lang. Ik noemde alleen maar een voorbeeld. En inderdaad ja een verkeerd antwoord is ook niet goed. Maar jouw tenen zijn wel erg lang, het enigste wat ik vraag is informatie over suboxone, omdat ik eindelijk eens na 5 keer meet afkick, op een punt gekomen ben om er eens mee te stoppen. Ik gebruik nu 3 maanden geen methadon meer, en ben van ver gekomen. Nu zit ik op 6 mgr. suboxone per dag. Maar daar wil ik ook vanaf. Ik vraag me gewoon af waarom is wel alles bekend of word uitleg gegeven hoe je een soort drugs moet gebruiken. Maar hoe eraf te komen, zie je maar weinig. Dus dan kan het overkomen omdat dit allemaal zo zwart/wit is ( je ziet niet in wat voor een bui ik zit te typen) dat het lijkt dat het een beetje een pro forum is. Niet dat ik zeg dat dat zo is, maar als ik verhalen lees trek ik die conclusie.

En verder vind ik het prima en sta ik er ook helemaal achter dat het voor mensen soms beter is en prima om op een onderhoudsdosis te functioneren. Maar ik zelf heb er een beetje genoeg van. Nu zul je denken die valt weer terug na 5 keer, nou dit keer ligt het allemaal heel anders, ja ik weet bla, bla bla, dat zeggen ze allemaal. Maar ik MOET wel. Vandaar dat ik het jammer vind zo weinig feedback te krijgen. En ik heb ook alles gebruikt wat god verboden heeft. Dus echt ik bedoel dit helemaal niet verkeerd, en neem het ook niet zo op. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, maar ik wil eruit. Ik ben ondertussen 45 jaar, en heb gelukkig een goede vriendin die nooit wat gebruikt heeft op een joint na, en ik heb een zoon van 6. Dus ik wil het eens wat rustiger aan gaan doen.

Dus geloof me afzeiken is wel het laatste wat ik doe, als een voorbeeld al afzeiken is, weet ik het ook niet meer. Afijn mijn ervaring is dat gebruikers en ook ik gevoelsmensen zijn, en vergevings gezind zijn. Mijn excuses als het zo bot over gekomen is. Dat was niet de bedoeling.

Groet Erick

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Iedereen heeft wel is een chagrijnige dag ook ik :wink: .

Dat wat ik leesde dat je't een dubbel forum vond en hier op een serieuze vraag niet geantwoord/gekeken word. En dat je geen fatsoenlijk antwoord krijgt en als je ergens vanaf wil dat hier dan geen gehoor word aangegeven...,..., dat was ff bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. En een pro-forum is het al zeker niet, hier word dikwijls genoeg ook de andere kant weergegeven...we proberen allesinds eerlijke informatie te geven(goed/slecht).

Maar goed zoals ik al zei had ik toen ik die reactie plaatste ook een chagrijnige dag.
Dus zand erover... :wink:

Verder veel sterkte met afkicken van suboxone!
Hopelijk gaat het je goed.

grts

gastondm

Experimenterende gebruiker
Ik heb spijtig genoeg ervaring met methadon subitex en sbuxunone, het beste is tot nu Subuxono, maar je moet er wel langzaam mee afbouwen.
Ik heb alles al geprobeerd, en toch heb ik het gevoel dat ik voor de goot ben???

Erick

Belezen gebruiker
@mandragora

Bedankt voor je sportieve reactie, tja het mooie weer komt eraan, dus we gaan het vanaf vandaag eens proberen. Halfje per dag 1mgr. eraf moet kunnen. Vandaag de Novadic arts eens even bellen voor wat ondersteunende medicatie indien nodig. FF over Novadic, die doen ook maar iets, het lijkt wel of ze je vast willen houden.

Ik moet wel zeggen het is nu Maandag, gisteren mijn laatste volledige dosering gehad. Maar ik heb deze morgen helemaal geen drang naar die Suboxone, komt door het weer hoor. Ik raad ook iedereen aan, mocht het in je hoofd opkomen om eens af te gaan bouwen of te stoppen, DOE DIT IN DE ZOMER. Ik ben van 125 mgr. Meet per dag in drie weken tijd naar 0 gegaan in deze winter toen het zo hard vroor. Dat raad ik niemand aan, ik had geen keuze.

Ik hou jullie wel op de hoogte, is misschien wel handig voor mensen die ook wat meer willen weten over Suboxone, en de afbouw daarvan.

Groet Erick

Erick

Belezen gebruiker
gastondm zei:
Ik heb spijtig genoeg ervaring met methadon subitex en sbuxunone, het beste is tot nu Subuxono, maar je moet er wel langzaam mee afbouwen.
Ik heb alles al geprobeerd, en toch heb ik het gevoel dat ik voor de goot ben???

Hey kom op man, voor de goot ben je nooit, ga er voor !!!!!

Sterkte
Erick

gastondm

Erick zei:
gastondm zei:

Sterkte
Erick
Na 10jaar proberen te stoppen en altijd tegenslag.. Na een tijdje geloof je er zelf niet meer in.
Ik vraag me dikwijls af, wat voor zin heeft het leven op zo een manier...
:(

Erick

Belezen gebruiker
gastondm zei:
Erick zei:
gastondm zei:

Sterkte
Erick
Na 10jaar proberen te stoppen en altijd tegenslag.. Na een tijdje geloof je er zelf niet meer in.
Ik vraag me dikwijls af, wat voor zin heeft het leven op zo een manier...
Hey gastondm,

Ik lees in jou bericht proberen. Maar proberen is niet de manier, je moet het doen. En mocht het zo zijn dat je echt niet anders kunt, blijf dan op een onderhoudsdosis staan. En niet te hoog, het mag best dat je tussen de dosis je eens ff niet lekker voelt, maar dan moet je toch door, totdat het tijd is voor je nieuwe dosis. Mijn ervaring leert me dit. Ik heb ook tijden gehad dat als ik mijn dagdosis al gehad had me na een halve dag alweer klote voelde en verlangde naar de volgende dosis, en het zodoende maar weer omhoog liet zetten. Dat was in mijn geval niet de juiste keus, ik raakte juist steeds verder weg. Nu ik die suboxone heb, merk ik precies hetzelfde, verlangen naar de volgende dosis. Dan moet je in de tussentijd maar iets zoeken en gaan doen, totdat de tijd er is. Neem het niet eerder.Want zo werk je alleen verhoging in de hand. En zeker heeft het leven zin, ook voor jou. Ik ben nu langzaam bezig met het afbouwen van de Suboxone wat tot nu toe goed gaat, ben in 2 dagen van 6 mgr. naar 3mgr. gegaan en we gaan gewoon door. ook al voel ik het wel hoor.

Wat gebruik je nu nog dan?

Groet Erick

gastondm

Erick zei:

Sterkte
Erick
Hey gastondm,

Ik lees in jou bericht proberen. Maar proberen is niet de manier, je moet het doen. En mocht het zo zijn dat je echt niet anders kunt, blijf dan op een onderhoudsdosis staan. En niet te hoog, het mag best dat je tussen de dosis je eens ff niet lekker voelt, maar dan moet je toch door, totdat het tijd is voor je nieuwe dosis. Mijn ervaring leert me dit. Ik heb ook tijden gehad dat als ik mijn dagdosis al gehad had me na een halve dag alweer klote voelde en verlangde naar de volgende dosis, en het zodoende maar weer omhoog liet zetten. Dat was in mijn geval niet de juiste keus, ik raakte juist steeds verder weg. Nu ik die suboxone heb, merk ik precies hetzelfde, verlangen naar de volgende dosis. Dan moet je in de tussentijd maar iets zoeken en gaan doen, totdat de tijd er is. Neem het niet eerder.Want zo werk je alleen verhoging in de hand. En zeker heeft het leven zin, ook voor jou. Ik ben nu langzaam bezig met het afbouwen van de Suboxone wat tot nu toe goed gaat, ben in 2 dagen van 6 mgr. naar 3mgr. gegaan en we gaan gewoon door. ook al voel ik het wel hoor.

Groet Erick
Hey Erick,
Ik heb een tijdje 8mg subuxone genomen, en dat lukte me eventjes, een paar weken niet gebruikt, maar ik moet wel zeggen dat ik men eigen opsloot, ik kwam niet meer onder de mensen, en sinds ik terug bij "vrienden" ga gebruik ik terug en pak ik geen subuxone meer,
Momenteel gebruik ik 1gr a 1,5gr per dag.
Hoe zit het verder nog met jou??
3mg per dag? Welke pilletjes zijn dat dan? Want je hebt toch enkel van 2mg en van 8mg?
Grtz

Paperplane.

Wijs gebruiker
Paperplane. zei:
Het probleem met "Bupe", is dat het in lage doseringen(<0.2mg) als pijnstiller werkt, niet helemaal zoals morfine en aanverwanten, maar wel deels op dezelfde plekken in het brein. Dat is allemaal prima. Alleen loopt de bindingsaffiniteit vs dosis als het ware in een halve bergparabool. Je kan de dosis verhogen en verhogen, maar bij een bepaald punt stopt het µ-opiaat receptor effect met meestijgen als je de dosis nog wel verhoog, en slik je dus voor niks zoveel, om in dit geval, niet ziek te worden. Als je tolerantie al zodanig hoog is door decennia lang gebruik, kan het zijn dat je al boven in de grafiek begint, zeker omdat je nog 6-MAM en morfine(actieve metabolieten van H) in je lichaam had van je snuifje hero 11 uur daarvoor. Hierbij komt dat in subutex en suboxone ook naloxone zit, wat een opiaten antagonist is en het effect van volle µ-opiaat receptoren zoals Heroine tegenhoud.

Hoop dat jij, en anderen er iets aan hebben.

Peace,
Uit een ander suboxone topic-^

appie77

Newbie
hoi Erick ik ben appie77 en ben al 8 jaar of langer aan de meet ,ben nu zelf afgebouwd naar 0 en hoorde van suboxone angstig ben ik daar mee begonnen maar was bang om de veiligheid kwijt te raken ,ik bedoel de meet beheerste mijn leven .
nu ben ik een en halve maand verder en nual daarvan een week zonder subox ik kan je dit zeggen ,,,,,.
Ik heb het de hele week al zo koud dat ik moeite heb om niet weer subox in te nemen,,Dus weet waar je aan begint en zet door want eenmaal in een dip blijft meby een dip <succes>?Sterkte je zal het nodig hebben. oja ik had 6 mg suboxone afgebouwd tot kwart van hele tabletje je moet alleen aan dokter vragen over clodeine of zoiets voor de spieren.

Erick

Belezen gebruiker
De pilletjes van 2 mgr. kun je breken.
gastondm zei:
Erick zei:

Sterkte
Erick
Hey gastondm,

Groet Erick
Hey Erick,
Ik heb een tijdje 8mg subuxone genomen, en dat lukte me eventjes, een paar weken niet gebruikt, maar ik moet wel zeggen dat ik men eigen opsloot, ik kwam niet meer onder de mensen, en sinds ik terug bij "vrienden" ga gebruik ik terug en pak ik geen subuxone meer,
Momenteel gebruik ik 1gr a 1,5gr per dag.
Hoe zit het verder nog met jou??
3mg per dag? Welke pilletjes zijn dat dan? Want je hebt toch enkel van 2mg en van 8mg?
Grtz

Erick

Belezen gebruiker
Hé Appie77

Waarom hoor ik niets meer van je? Als je dit leest laat eens weten hoe het gaat. Ik heb je ook al een pm gestuurd.

Groet Erick

Bovenaan