Supermarkt/Apotheker drugs.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hey DF'ers,

Zoals de titel al zegt,
ik ben dus opzoek naar 'legale' drugs die je zeg maar in de supermarkt/apotheker (zonder recept) kunt verkrijgen. :)

Op dit vlak ben ik alleen bekend met dxm...

Nou, laat maar horen !

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylmorphine
Kijk hier maar even en mischien al eens gehoord van koud water extractie? Zou dat eens opzoeken tezamen met codethyline in elke willekeurige apotheek, word verkocht zonder recept.

Dit is een tipje nu weet je zelf ook al beter waar te zoeken/handelen.

Enjoy!

ik had effe een vraag ik heb 6 tablettjes rilatine gevonden og in verpakking en heb gehoort dat je er een speed effect van krijgt als je ze plet en opsnuift.
ik wil dit proberen maar vraag me af of het wel gaat met deze tablettjes
het is ook maar 10 mg dus in totaal heb ik nu nog 50mg ( heb er al eentje gepakt voor tijdens een test ) ging heel goed maar ik weet niet of die rilatine er nu echt mee te maken had...
maar dus nu vroeg ik mij af is het nuttig om die 50 mg rilatine op te snuive of gaat er niets gebeuren?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het kan en het kan effect geven, maar om gevonden pillen op te snuiven is niet echt een aanrader. Acht de kans klein is dat het daadwerkelijk rommel is en je er dood aan gaat maar toch zou ik ze weggooien. En als je toch graag ritalin wil gebruiken zou ik kopen van iemand dan heb je de garantie.

ja ik heb ze gevonden maar gewoon nog altijd in zo'n verpakking je weet wel waar je ze zo uit moet drukken dus er kan niets aan geweest zijn, maar ik snap wel wat je bedoelt :)
en ja als ik nu iemand zou kennen die rilatin verkoopt dan zou ik het mss wel gewoon kopen
maar heb niet echt veel zin om er geld aan uit te geven, ik ga morgen feesten en ik dacht als het nu echt een speed effect heeft is het wel nice maar ik denk wel dat 50mg te weinig is...

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
50mg is wel genoeg om wat van te merken maar ik zou het eerder slikken. Bij snuiven wordt ritalin lastig opgenomen, of je moet water druppelen erna zodat het wat beter oplost.

water druppelen, bedoel je gewoon water drinken dan ?
en als ik er alcohol op drink word ik dan gewoon nog schever of is dat een slecht idee ?
en bedankt al voor het advies !
wel stom dat ik al 4 pille geplet heb..

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ik denk dat hij water in je neus bedoelt,
Na de lijn bevoorbeeld een dopje van een flesje vullen en dat door je neus halen.
Deed ik met speed vaker als er nog wat in m'n neus zat, werkt goed.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
bedoelde inderdaad de neus want ritalin lost uit zichzelf bijna niet op en blijft heel lang hangen. Je wilt 5 tabletten wegwerken dat is meer als een halve gram poeder maar met wat druppels water in je neus kan lost het makkelijk op. Ook met speed werkt het dan lost dat sneller op je slikt misschien ook wel meer door dan maar je hebt dan geen verstopte neus erna. Wat bij ritalin vaak gebeurt.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Rilatine is volgens mij niet eens een bestaande naam ofwel? Volgens mij is het gewoon hetzelfde de stofnaam is methylfenidaat. Gewoon even googlen dan vind je het vanzelf wel denk ik en als de stof methylfenidaat is klopt dan is het hetzelfde. Ritalin werkt wel maar max. 4 uur en daarna krijg je een coming down en dan kun je heel agressief en geirriteerd worden omdat je van te voren goed voelde. Bij ritalin is het ook een hele hevige coming down erger als bij speed of xtc, je zal niet in slaap en soms werkt ritalin zelfs maar 2 tot 3 uur.

ja dat staat op de verpakking maar ik zal het eens opzoeken en oh dat is wel kut hopelijk werkt het 4u maar echt goed dat je dat zegt dan neem ik het pas om 12u of 2u s'nachts. zou ik het in een keer allemaal opsnuiven of met pauzes? of werkt het dan niet meer goed?
maar damn als het harder binne komt als xtc dan is dat wel gek !
heb 2 weke gelede nog xtc gedaan en man ik zat eff helemaal in mezelf maar ik had er 2 verschillende op elkaar gepakt en de ene begon te bruisen dus dat was sowieso geen xtc...
was op zich wel gevaarlijk maar ben nog heel :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee ik bedoel de coming down is harder als die van xtc als het niet meer werkt. Na de 4 uur het effect lijkt heel veel op speed maar het is wat raarder vager als pep. Wat je kan doen is bv om 00.00 3stuks snuiven en om 02.00 nog twee dan werkt het op elkaar tot max. 06.00. Om eerlijk te zijn het beste effect zul je als je de 5 in 1 keer pakt. Je moet wel zorgen dat het goed oplost anders kun je helemaal geen effect hebben als je pech hebt. Dus als de zooi in je neus hangt echt wat water met je vinger erin druppelen dan wordt het echt makkelijk in je neus verwerkt. Dus het effect is niet harder als xtc maar de uitwerking als je snapt wat ik bedoel. Veel plezier.

ohja nu snap ik het thanks! ja van die xtc had ik dus totaal geen afkick super vreemd..
maar na mdma gewoon een halve gram had ik opgenipt en man de volgende dag was echt niet normaal.. wene da ik heb zitte doen en pijn overal en je hoofd is echt fucked up dan.
maar ik denk dat ik het in 2 keer ga nemen dan. enja ik zal zeker druppelen wel vervelend dat het in dat openbaart toilet is daar, ze hebben zelfs al de wc deksels eraf gehaald zodat je er geen lijn op kan leggen. echt balen, maar ik vind wel een andere plek
en bedankt !

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zou gewoon het van te voren al tot poeder maken en dan zelf even een sealtje vouwen. Maar ik bedoel ook niet de afkick maar de uitwerking elk middel werkt uit na een bepaalde tijd. Dan heb je meestal nog een effect erna bij xtc voel je loom en geirriteerd. Bij ritalin ben je gewoon zwaar geirriteerd als het niet meer werkt en soms zelfs agressief. Een afkick is wat anders dat doe je als je een langere tijd een bepaald middel gebruik en ermee stopt. Maar waar ik het over heb is gewoon als de ritalin uitgewerkt is, weet niet als iemand anders het leest of die dat beter uit kan leggen.

Je kan toch ook gewoon een flesje water meenemen van thuis en die ergens neerleggen en dan pakken. Het is maar een idee of een voorbeeld en als je ritalin snuift moet je uitkijken dat het niet valt of wegwaait dat is met alles wat je snuift.

ja ik heb gewoon om 12u een pil gepakt en bijna al de poeder opgesnoven en het druppelen hielp wel, maar heb er niet veel van gemerkt en niet veel later heb ik een bol gefixt.
dusja daar ben ik da wel scheef van gegaan maar toen die uitgewerkt was, was het echt erger dan de laatste keer dat ik er een had gepakt ik kreeg het ineens heel koud en had buikpijn en koppijn mijn hoofd was gloeiend en ik moest heel de tijd hijgen, ja zo gewoon heel hard in en uit ademen echt kut... maar toen ik buiten kwam was het al ietsje beter, maar mijn hoofd is zelfs nu nog steeds superheet echt ongezond, maar ik drink wel genoeg :)
maar die rilatine doe ik dus nooit meer haalt toch geen zak uit. ofja toch niet met 50 mg.
en ja sorry nu begrijp ik wel wat je met coming down bedoelt, je legt het goed uit hoor.
maar dus geen rilatine meer voor mij...

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat is een bol is dat xtc ken die naam ervoor niet. Maar in principe merk je van 50mg ritalin als je verder nuchter bent normaal wel wat. Je weet ook niet hoe de pillen door de vorige eigenaar bewaard zijn uit ervaring weet ik dat als ritalin boven de 25 graden komt. De werkzame stof zich sneller afbreekt, op vakantie in Spanje had ik mijn ritalin altijd in de koelkast liggen. Toen ik nog ritalin snoof merkte ik meestal vanaf de 45mg een speedachtige rush. Niet zo heftig als bij amfetamine en als ik nog nooit een upper had gehad had ik het misschien niet eens geweten dat het een effect was. Wat er ook mee te maken heeft is de setting als je thuis zit kun je makkelijker focussen op de effecten dan als je uitgaat en het druk is.

Er zijn heel veel factoren die bepalen hoe een bepaald middel uitwerkt of wat ik zelf wel merkte is dat er altijd een grens is. Ga je die grens over met een dosering dan ben je gegarandeerd van de kaart maar met lagere doseringen of bepaalde middelen is de omgeving gewoon een belangenrijke factor. Verder fijn om te horen dat ik het goed heb verwoordt ben meestal nogal onzeker door jarenlang slechte ervaringen met de medemensen te hebben gehad. En jezelf altijd goed blijven informeren voordat je gaat gebruiken dan kun je soms nare toestanden voorkomen. Ook op tijd aan de rem weten te trekken teveel van iets is ook nooit goed daar ben ik denk ik een resultaat van. Heb te vaak te hoge doseringen genomen soms ging ik de 10 pillen in een avond voorbij.

ja ik bedoelde xtc :)
en ja inderdaad ik ben al van de kaart van 1 gewoon maarja dat was wel een uitzondelering want een helft was zowiezo geen xtc.. eerder rattevergif dus logisch dat ik helemaal maf werd
maar ik informeer altijd goed want ik wil wel vanalles proberen maar eerst wil ik ze alles over weten anders begin ik er niet aan. in mijn schuiven heb ik ook 20 folders over vanalle verschillende drugs liggen. want ik wil echt niet dat er iets naars gebeurt ofzo
zoals lsd wil ik wel eens proberen maar ik vind het nog iets te eng omdat velen zeggen dat het
10x zo extreem is als truffels en ik vond truffels wel leuk en helemaal niet eng ofzo
maar toch als het zoveel extremer is wil ik wel nog even wachten.
en ketamine dat doen ook veel van mijn vrienden maar dat vind ik net iets te ver gaan...
ook al is het verleidelijk als ze erover praten.
en je legt het zeker goed uit hoor !

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zolang je verstandig en verantwoord gebruikt komt het meestal wel redelijk goed. Zelf zou ik eerder ketamine dan lsd doen. Ketamine is een trip van maximaal 2 uur dus daar ben je sneller uit dan uit een lsd trip. Lsd als je erin zit dan zit je er ook in zelf is lsd iets wat ik niet heb gedaan. In de tijd dat ik nog veel drugs door elkaar gebruikte was lsd uit het was niet in het wereldje waar ik in rond liep. Ketamine super spul klein lijntje en dan ging je maar als je met ketamine een bijna dood ervaring krijgt is heftig. Dat is mij het beste bijgebleven ik zat achter in een auto deed en kreeg mijn tweede lijntje ketamine en ineens was ik er zeker van dat ik dood ging. Niemand kon mij toen van het tegendeel overtuigen en wou bijna mijn ouders bellen om ze dat te vertellen gelukkig na een lijntje pep kwam ik weer terug. Wat ik ook wel mooi vond op de ketamine was uittreden terwijl ik op bed lag in de shop zitten blowen. Goeie ouwe tijd!

Bovenaan