L-123-R zei:
Mijn fitnesskaart is binnen! Yeah! Tijd om eens flink aan de bak te gaan! Morgenavond, overmorgen, en vrijdag eens ff een bezoekje brengen. Fitnessschema maak ik zo, na voetbal tenminste.
Helaas heb ik vanmiddag een trekje genomen. Een kleintje. Heel onbewust, moest vasthouden van een vriend. En wat was dat raar zeg. Alles tintelen, gelijk die stem: 'Nog een trekje aub!'
Niet meer gedaan, heb het geaccepteerd, ik stop weer! Ik neem aan dat dat 'ene' trekje niet veel nicotine heeft geinjecteerd. En mocht dat wel zo zijn, dan is het er allang uit. Toch?
Goed bezig kerel! Grappig dat ineens uit je posts blijkt dat je het verhaal van Allen compleet begrepen hebt! Goed om te horen dat het je gelukt is, je bent vrij!
Toeval, ik ben twee weken geleden gestopt en heb ook net mijn Fitnesspas ontvangen

Wat is het toch heerlijk sporten met zo veel longinhoud!
Trek je niet te veel aan van dat ene trekje, ik heb de afgelopen weken twee keer een trekje gehad van een maat en het was voor mij eigenlijk alleen maar een bevestiging om nog blijer te zijn dat ik ben gestopt. Het smaakt gelijk niet meer en het hele brainwashen wordt alleen maar duidelijker!
Gefeliciteerd, je bent vrij!
TheHolyGanja, je beseft wel dat de nicotine de stress niet weghaald maar juist veroorzaakt? Het helpt alleen als je tijdens het hele examen continue door kunt roken, maar zodra de sigaret uit is begint de trek naar een nieuwe en dus de stress.
Maar het is in ieder geval goed dat jij ook de datum geprikt hebt, na de examens!

Wat bij mij ook erg hielp van Allen is naarmate je dichterbij de bevrijdingsdatum komt, je meer moet gaan roken. Probeer zo veel mogelijk te roken, vooral op de momenten dat je er geen trek in hebt en forceer die rook naar binnen. Dan wordt alleen maar duidelijker hoe smerig het eigenlijk is en stop je veel makkelijker. Afbouwen maakt het moeilijker.
Veel plezier met stoppen!

en succes met de examens als je die nog niet gehad hebt!