Take Away. Hoe doen jullie het???

Blackout

Belezen gebruiker
Ok, dit is mischien op de commerciele fora een van de meest besproken onderwerpen van dit moment. Hoe neem jij je drugs mee naar....

Op dit moment zijn er veel festivals. Ook in het buitenland zijn er aardig wat feestjes. En deze duren meestal langer dan een dag. 90% zit aan de drugs maar er staan wel 500 politie agenten te controleren. Hoe doen ze dat toch?

Populaire manieren zijn:

- In een plastic zakje tussen je ballen
- In een beugel BH
- In een sok

Deze manieren werken 9/10 keer in Nederland. Maar als er iets strenger word gecontroleerd ben je de sjaak. Zodra er honden zijn kan je hier niet meer mee doorkomen.

Advanced manieren:

- Verpakken en anaal pluggen
- Verpakken en vaginaal pluggen

Nu ben ik benieuwd of jullie goeie manieren hebben om het mee te nemen als je te maken hebt met honden en fouilleringen. Ik ga nl zelf ook naar een festival in Duitsland...en dit duurt 3 dagen. Ik heb gehoord van strijkzakken...maar waar laat je deze???

Oom Klaas

Badass junkie
Plug je strijkzak maar :)

Alles wat je hier post kan iedereen lezen, inclusief politie...
't Heeft geen zin om hier een goede manier te posten...
Maar mijn tip zou ik zeker opvolgen :wave:

Drientje

DF-koning
Ik neem geen drugs mee of het zou lsd moeten zijn en die plug ik dan denk ik. Pluggen is volgens mij het veiligste...

Blackout

Belezen gebruiker
True dat iedereen dit leest, maar alle manieren zijn al bekend bij de politie. Ik denk dat zei op meerdere manieren botsen dan dat wij hier ooit met zn allen kunnen verzinnen:wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Daar heb je gelijk in...

Als je een zippo hebt kan je ook het stof aan de binnenkant eruit halen een daar je drugs doen...alleen paddo's of wiet zal beetje lastig worden in zo'n kleine ruimte :P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ik heb er ook al een hoop, nu zit ik alleen nog te twijfelen, gebruik ik 1 goede of zal ik mijn stash over 10 manieren verspreiden :rolleyes: :stoned:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Kijk gewoon na wat je sowieso allemaal mee wilt nemen, en ga dan de meest onmogelijke plekken bedenken op je spul in te stoppen. Eitje :grin:

Zit te twijfelen om een grammetje (wiet) mee te nemen, gewoon in mijn broekzak, en als ze die dan vinden heel verbaasd o? mag dat niet dan? Nou ja, dan houdt het op :mrgreen: Met een hundred dollar bag tussen mijn spullen :sunglasses:

Maar uiteindelijk komt het toch allemaal maar op geluk aan.

Bertje

Newbie
Er zijn toch ook een soort luchtdichte plastic buisjes om drugs in te verstoppen?
Op die manier kunnen drugshonden het ook niet ruiken. Heb er wel eens iets over gehoord, maar zou niet weten hoe je eraan moet komen eigenlijk.

Welk festival trouwens Blackout?

Melt of Sonne Mond Sterne toevallig? :wink:

Groeten

space scientist

Wijs gebruiker
Bertje zei:
Er zijn toch ook een soort luchtdichte plastic buisjes om drugs in te verstoppen?
Op die manier kunnen drugshonden het ook niet ruiken. Heb er wel eens iets over gehoord, maar zou niet weten hoe je eraan moet komen eigenlijk.

Welk festival trouwens Blackout?

Melt of Sonne Mond Sterne toevallig? :wink:

Groeten

die buisjes zijn luchtdicht genoeg voor een mens om te ruiken, houden daar in tegen...

Blackout

Belezen gebruiker
SMS uiteraard...:wink:

Als je echt luchtdicht wilt moet je strijkzakken hebben. Denk dat het handigst nog wel pluggen is met een strijkzak. Condoom vullen met een laag watjes, strijkzak in het centrum daarvan. Dichtmaken, pluggen en gaan.

Je kan ook een vriendin meenemen. Die kunnen het iets makkelijker pluggen:wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ik neem geen drugs mee of het zou lsd moeten zijn en die plug ik dan denk ik. Pluggen is volgens mij het veiligste...

lsd hoef je volgens mij niet te gaan pluggen om het te verstoppen, zo een klein papiertje wat zelfs drugshonden niet vinden,, en je doet het zoizo al in zilverfolie,, maargoed veiligheid eerst natuurlijk :stoned:

Bovenaan