TeKno met een K

W.F.L.

Badass junkie
Lauu zei:
Dat zou ik graag eens live mee willen maken dat acidtekno :hearteyes:

Audio Active XXL 12 maart in Den Haag. Of ja, Rinse valt volgens mij tenslotte onder de acidachtige tekno. :hearteyes:

Ennn 1 mei (voor de mensen die niet gaan teknivallen) Mononom live in BE.

:rock: :

Dopezilla

Badass junkie
Ik zou even willen melden dat het feest in Nieuwegein een van de beste feesten die ik ooit heb meegemaakt is.

Zo'n gevariëerd pakket aan muziekstijlen, en dan ook nog eens vrijwel allen zeer goed uitgevoerd ben ik nog niet vaak tegengekomen. :grin:

Het geluid in de main was ook zeer goed. De andere zalen zaten met minder geluid, maar ik vergeef het de organisatie direct.

Hulde!

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik zou even willen melden dat het feest in Nieuwegein een van de beste feesten die ik ooit heb meegemaakt is.

Zo'n gevariëerd pakket aan muziekstijlen, en dan ook nog eens vrijwel allen zeer goed uitgevoerd ben ik nog niet vaak tegengekomen. :grin:

Het was een heel vet feest inderdaad, vette muziek en relaxte sfeer! Het leek net een legale, ofzo, locatie was ook uber. :grin:

@nultien: Had op zich nog wel gewild, maar ik ben er in maart niet volgens mij dus dat wordt 'm zowiezo niet.

Dopezilla

Badass junkie
W.F.L. zei:
Het leek net een legale, ofzo, locatie was ook uber. :grin:
Hoe dat zo? Vanwege het brede aanbod van stromingen of dat we eindelijk eens in een pand waren waar de verwarming aanstond?

Awel, geniaal was het zeker. Heerlijk sfeertje en perfecte muziek.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Wie gaan er present zijn in Delft, zaterdag? Volgens mij kan er hier best een bescheiden DF meetinkje gehouden worden. :grin:

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
En wat nog meer, als ik vragen mag?

Olle

Dunno, vond het echt goed geregeld en professioneel aandoen voor een vrij feest, daarbij was het pand echt in goeie staat, toen we binnenkwamen in elk geval. Heel netjes allemaal. :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Ja, het was heel goed verzorgd, maar toch hing er zo'n heerlijk free party sfeertje.

Het was inderdaad wel in erbarmelijke staat toen we weggingen.

Olle

Berbatov

Bewuste gebruiker
Het is twijfelachtig of Delft doorgaat. Het pand zou op 8 maart ontruimd worden, maar dit wordt misschien vervroegd naar 5 maart.

Dopezilla

Badass junkie
Okay, dat is even lullig.

Kan dit ergens nagelezen of nagevraagd worden? Ik zou het wel even in de gaten willen houden, namelijk.

Olle

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik heb het nummer van één van de personen die daar woont gehad, maar ik weet niet of ik hij het op prijs stelt als ik het nummer zomaar doorgeef. Kan je je nummer pb-en? Dan sms ik je wel.

-spaceman-

Badass junkie
W.F.L. zei:
Dopezilla zei:

Het was een heel vet feest inderdaad, vette muziek en relaxte sfeer! Het leek net een legale, ofzo, locatie was ook uber. :grin:

@nultien: Had op zich nog wel gewild, maar ik ben er in maart niet volgens mij dus dat wordt 'm zowiezo niet.

Wat vreemd... Ik kwam natuurlijk wat later aan maar als één van de beste feesten zou ik het nooit benoemen... Ik was dan ook nog best wel waus en een beetje afgepeigerd... Was een lange reis om er te komen vanuit Arnhem. Maargoed het was een leuke feest met veel bekende gezichten. (*Zoals eigenlijk elk feest de laatste tijd voor mij... haha..)

Zelfs muzikaal vond ik het ook tegen vallen... Wat gek, waarschijnlijk zaten wij in andere sferen met onze hoofden.. En ik kwam natuurlijk ook van een muzikaal hoogstandje in Arnhem. Takketek was zeer geslaagd.

Wel leuk om jullie gezien te hebben. En Pascal ook gezien toch? Staat me nog iets vaags van bij...

pascal828

Badass junkie
-spaceman- zei:
Wel leuk om jullie gezien te hebben. En Pascal ook gezien toch? Staat me nog iets vaags van bij...

Ja, ik had je nog even gezien, maar ik stond op het punt om weg te gaan, omdat mijn rit naar H'wijk wegging. Maja, je hebt me 3 seconden meegemaakt.

Kom je ook in Delft, want dan doen we het even goed.

W.F.L.

Badass junkie
-spaceman- zei:
Wat vreemd... Ik kwam natuurlijk wat later aan maar als één van de beste feesten zou ik het nooit benoemen... Ik was dan ook nog best wel waus en een beetje afgepeigerd... Was een lange reis om er te komen vanuit Arnhem. Maargoed het was een leuke feest met veel bekende gezichten. (*Zoals eigenlijk elk feest de laatste tijd voor mij... haha..)

Zelfs muzikaal vond ik het ook tegen vallen... Wat gek, waarschijnlijk zaten wij in andere sferen met onze hoofden.. En ik kwam natuurlijk ook van een muzikaal hoogstandje in Arnhem. Takketek was zeer geslaagd.

Ja, maar jij kwam 's ochtends aan, het hoogtepunt was ook echt wel 's nachts, dat haalt de morgen niet meer. Al moet ik zeggen dat de muziek nog steeds heel erg vet was toen wij er weggingen. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Ja, de muziek was 's ochtends nog wel goed, maar zo'n duffe tekno met vermoeide mensen en kil daglicht is toch niet zo meeslepend als het hoogtepunt in de nacht.

Jammer dat je het hoogtepunt gemist hebt, maar Takketek zal ook wel heeeeel vet geweest moeten zijn. De line-up was om van te smullen. :grin:

Morgen Delft! :rock:

Het is verdomme op kruipafstand. Dat moet vaker zo zijn.

Olle

Berbatov

Bewuste gebruiker
Godverdekjfvkjgfgd*&@#@***@#*@ Delft gaat niet door! KloteDUWO! Even informeren naar een ander feest vanavond.

3 april ben ik wel in Waalwijk.

W.F.L.

Badass junkie
Ja, ik weet het. Maar Delft kan ik nog relatief "goedkoop" geraken, een grap als Utrecht ofzo kan ik niet betalen. Het was er wel fucking vet though :beer:

Dopezilla

Badass junkie
Jammer dat Delft niet doorging. Uiteindelijk na Junglerock nog op 'n besloten feestje terecht gekomen in Rotterdam, maar ik had toch het liefst gewoon de hele nacht op de tekno staan freaken. :(

Ach, uiteindelijk toch een leuke nacht gehad.

Olle

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Oh, misschien ook maar eens een kijkje nemen.

Heeft iemand wat meer informatie over de artiesten ik kan alleen
messias en knetterz vinden. Ben wel benieuwd naar die andere.

Dopezilla

Badass junkie
Beanhead zei:
Beetje nutteloze comment maar

Tek is echt vet :grin:
/boks

:grin:

Overigens, die party die je daar noemt ziet er wel interessant uit. Leuke combinatie van stijlen. Alleen Le Bask ken ik, echter, en die vind ik dan weer niet zo spannend.

Ook het feit dat het in Wallonië is weerhoudt me een beetje van al te snel erop duiken. Ik denk dat ik beter ga wachten voor de No Manz Land bday party die in dezelfde venue gehouden gaat worden.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Morgenavond, Paard van Troje, Audio Active XXL.

Mat Weasel
Maissouille
Rinse (Acid Anonymous)

En daarbij nog wat breakcore ook:

Bong-Ra
Otto von Schirach
Shitmat

Ik weet dat Kenny, Immo en Nultien present zijn, maar gaan er ook nog anderen? :grin:

Olle

Bovenaan