Levensgenieter23
Experimenterende gebruiker
Hier lig ik dan. Straks moet ik de trein pakken voor studie en heb de hele nacht 3mmc gesnoven… waarom? Ik heb geen idee, wellicht stress zit ook laatste jaar hbo. Ik had voor mezelf voorop gesteld het alleen nog met festivals te doen (om de 3 maanden), dat ging goed.. eerst haalde altijd iemand anders de drugs en hoefde ik dat niet zelf te doen voor een feest. Het probleem is gekomen sinds ik de drugs regel en grote hoeveelheden moet inkopen.. ik heb het thuis liggen en dacht dat ik genoeg zelfcontrole had, maar dit blijkt tot lastiger dan gedacht.. Dat ik het thuis heb liggen is het grootste probleem. Ik baal enorm en wil het gewoon alleen bij festivals houden, meer niet. Ik heb ook 1 vriend waarbij er vaak gebruikt word als we afspreken, of alcohol, of lachgas, of 3mmc, etc. Ik was goed bezig bijna 2 weken niks en dan komt hij en z’n vriendin bij ons eten en voor je het weet zitten we aan de 3mmc. Waarom toch, gewoon bij een normaal diner thuis bij mij en mijn vriendin. Hebben jullie advies/tips? Alles is welkom, Alvast enorm bedankt…