Thuistesst vervalsen

Nadat mijn broer er is achter gekomen dat ik wiet heb gebruikt en het mijn ouders heeft verteld, hebben mijn ouders een drugstest besteld op internet. Voor zover ik weer is het een urine test waar je gewoon net als bij een zwangerschapstest op moet pissen. Nu heb ik gister clean urine geregeld, nou vraag ik me af of het bij zo'n test uit maakt hoe oud de urine is. Zal ik morgen proberen nieuwe te halen of moet de test negatief uit kunnen slaan met urine van ongeveer 2 dagen oud?
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kun je het niet gewoon bespreken met je ouders? Ik denk dat zulk wantrouwen tegenover je kinderen (een urinetest laten uitvoeren omdat ze je niet geloven) en ergens urine moeten regelen om te bewijzen dat het niet zo is, allemaal veel meer kwaad kan dan eerlijk vertellen dat je een keer een joint gerookt hebt.

Ik vind het allemaal wat ver gaan..
 

Fool

Badass junkie
Dat inderdaad.

Vaak hangt het af van hoe goed/duur een thuistest is of deze wel of geen oude urine herkent. Het kan helpen om de urine te verwarmen richting de 30-35 graden, omdat de meest waarschijnlijke test op 'oudheid' te maken zal hebben met de afgekoelde temperatuur.
 
Bedankt voor de reacties. Zodra ik toegeef dat ik aan de drugs heb gezeten word ik ingescheven bij iriszorg en kan ik de afkick in omdat mijn broer en ik een paar maanden geleden allebei verslaafd waren. Hier zijn we vanaf gekomen maar ik ga nogsteeds met mensen om die gebruiken. En dom genoeg heb ik er niet af kunnen blijven. Ter duidelijkheid ik ben niet nogsteeds/weer verslaafd.

Ik draag de urine de hele dag door tussen mn bh waar het ook aardig warm word dus dan ga ik er vanuit dat het moet lukken.
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Jeetje, serieuze shit. Ik begrijp dan de reactie van je ouders wel een stuk beter, al is mijn mening dat het niet de juiste oplossing is.

Nog steeds denk ik dat eerlijkheid de enige manier is, maar dat terzijde inderdaad wat Fool zegt de temperatuur is vermoedelijk het enige wat misschien van belang is. Onthoud ook dat je waarschijnlijk in een bekertje mag plassen en dat daar de test doorheen gehaald wordt. Je kunt er niet simpelweg overheen plassen want dan wordt je hele test en waarschijnlijk ook je handen nat :tearsofjoy:
 

Fool

Badass junkie
Ik zou eerlijk gezegd hierna wel van je matreaal afblijven, als je al afgekicked bent lijkt me het niet zo'n strak plan om weer (met mate) te gaan gebruiken.
 
De test kwam gister binnen en helaas bleef moeders erbij staan en kon ik niks vervalsen.
Ik kwam na 2 weken clean zijn positief uit en heb nu dus de grootste bombarie thuis.. Maar ze hebben nog niks over afkick gezegt dus dat was volgensmij gewoon bangmakerij, maar met alle maatregelen die nu zijn gekomen ga ik denk ik nog liever de afkick in.

Groot gelijk, eerlijk is het beste. Zonder alle leugens die ik eromheen had verzonnen was het vertrouwen minder beschadigt.. En ook blijf ik nu tot ik uit huis ben en helemaal voor mezelf kan zorgen van alle drugs af
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vervelend zeg, maar misschien maar goed ook. Als ooit uitkomt dat je zo'n test hebt vervalst is het vertrouwen helemaal naar de klote. Je kunt er dus maar beter tevreden mee zijn dat je hem niet hebt kunnen vervalsen.

Succes ermee!
 

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ok, eerlijkheid is wel het beste, maar jij en je broer waren dus verslaafd ? Aan wiet alleen, of wat anders ? Je ouders klinken vind ik wel erg beschadigd door dit, ik kan me namelijk zelf niet voorstellen dat er zo heftig gereageerd wordt op blowen, maar goed, hoop dat de band met je ouders weer heelt meid :)
 

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Mwa, het blijven toch ouders en welke ouders zien nou graag dat zijn of haar kroost positief worden bevonden op het gebruik van drugs. Twee week lang clean is trouwens ook weinig, dan is de nazorg van bedroevend niveau geweest als je dan alweer gebruikt. Dat je ouders zo boos reageren snap ik wel als jij en broer als eens verslaafd zijn geweest. Hoe gaat het nu?
 

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ok, snap wat je zegt wel, en kan zeker liggen aan een kortzichtige manier van denken van mij, maar ik vind gewoon dat er vaak half panisch wordt gedaan over blowen, en dat alcohol algemeen geaccepteerder is, terwijl veel gedoe ( vechtpartijen etc. ) in het uitgaansleven alcoholgerelateerd zijn. Ik schrijf ook vaak eerste impressies, wat niet wil zeggen dat ik niet snap dat ouders tuurlijk bezorgd zijn, en niet willen dat hun kinderen doen wat ze doen, en het is dat er sprake is geweest van verslaving, dat maakt het al heftiger dan af en toe een joint, maar ja, tis ook maar gewoon mijn mening, voegt verder weinig toe :wink:
 

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Missyy23 zei:
Ok, snap wat je zegt wel, en kan zeker liggen aan een kortzichtige manier van denken van mij, maar ik vind gewoon dat er vaak half panisch wordt gedaan over blowen, en dat alcohol algemeen geaccepteerder is, terwijl veel gedoe ( vechtpartijen etc. ) in het uitgaansleven alcoholgerelateerd zijn. Ik schrijf ook vaak eerste impressies, wat niet wil zeggen dat ik niet snap dat ouders tuurlijk bezorgd zijn, en niet willen dat hun kinderen doen wat ze doen, en het is dat er sprake is geweest van verslaving, dat maakt het al heftiger dan af en toe een joint, maar ja, tis ook maar gewoon mijn mening, voegt verder weinig toe :wink:


Ben ik voor de 100% mee eens hoor, alcohol is als drug 10x schadelijker dan wiet inderdaad. Onder invloed van wiet zal bijna niemand een gevecht beginnen. Onder invloed van alcohol worden hele steden afgebroken. Ik vind echter het gebruik van wiet wel problematischer dan alcohol. In mijn vrienden/kennissen kring zit vrijwel iedereen dagelijks aan de wiet, en je ziet dat desbetreffende personen niks van het leven bakken. School/werk/privé is vaak één groot drama. Misschien hebben zijn ouders soortgelijke opvattingen. Ik weet verder ook te weinig van de TS om te kunnen beoordelen in hoeverre het wiet gebruik zijn leven al heeft aangetast, maar als dit al in grote mate is gebeurd snap ik zijn ouders heel goed. Aan de andere kant, jezelf elke weekend klem zuipen en dan afgeven op wiet gebruikers is ook wel erg hypocriet.
 

Missyy23

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
Aan de andere kant, jezelf elke weekend klem zuipen en dan afgeven op wiet gebruikers is ook wel erg hypocriet.


Ja, nou idd ja, als ik zou zeggen dat ik weleens een lijntje neem ben ik gelijk de grootste junk op aarde, maar als je zegt dat je elke dag na je werk wat biertjes achterover tikt is het prima, vind dat zo irritant krom :-/
 

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Missyy23 zei:
leipebaviaan zei:
Aan de andere kant, jezelf elke weekend klem zuipen en dan afgeven op wiet gebruikers is ook wel erg hypocriet.


Ja, nou idd ja, als ik zou zeggen dat ik weleens een lijntje neem ben ik gelijk de grootste junk op aarde, maar als je zegt dat je elke dag na je werk wat biertjes achterover tikt is het prima, vind dat zo irritant krom :-/

Dat klopt, maar er is dan ook niets lekker dan zo nu en dan een dikke lijn door je neus te jagen :rock:
 

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Jammer missy! :(

Hoe staat het inmiddels met de topic starter? Is de thuis situatie al enigszins gestabiliseerd? Hoe staat het met de afkick?
 
Bovenaan