Vision0305
Newbie
Hoi hoi
Ik ben verslaafd aan de Oxazepam 10mg ( de echte van een Nederlandse appotheek) en wil er graag vanaf
.
Elke keer denk ik ik stop vandaag maar op de een of andere manier is dat maar een brainwave van een paar minuten
Heb al geprobeerd te minderen maar dat gaat de ene dag beter dan de andere pfff.
Hoe zijn jullie gestopt en hebben jullie tips.
Hebben jullie eerst opgemaakt wat je in huis had of gewoon per direkt gestopt en de rest weggegooid?
Ik heb nog een doos of 20 liggen en vind het eigenlijk zonde om die niet eerst op te maken ( heb er best veel voor betaald namelijk)
Alle tips zijn welkom
Groetjes
Ik ben verslaafd aan de Oxazepam 10mg ( de echte van een Nederlandse appotheek) en wil er graag vanaf
Elke keer denk ik ik stop vandaag maar op de een of andere manier is dat maar een brainwave van een paar minuten
Hoe zijn jullie gestopt en hebben jullie tips.
Hebben jullie eerst opgemaakt wat je in huis had of gewoon per direkt gestopt en de rest weggegooid?
Ik heb nog een doos of 20 liggen en vind het eigenlijk zonde om die niet eerst op te maken ( heb er best veel voor betaald namelijk)
Alle tips zijn welkom
Groetjes