Tips afkicken Oxazepam 10mg

Hoi hoi

Ik ben verslaafd aan de Oxazepam 10mg ( de echte van een Nederlandse appotheek) en wil er graag vanaf :flushed: .

Elke keer denk ik ik stop vandaag maar op de een of andere manier is dat maar een brainwave van een paar minuten :openmouth: Heb al geprobeerd te minderen maar dat gaat de ene dag beter dan de andere pfff.

Hoe zijn jullie gestopt en hebben jullie tips.

Hebben jullie eerst opgemaakt wat je in huis had of gewoon per direkt gestopt en de rest weggegooid?
Ik heb nog een doos of 20 liggen en vind het eigenlijk zonde om die niet eerst op te maken ( heb er best veel voor betaald namelijk)

Alle tips zijn welkom :)

Groetjes
 

MeejheM

Badass junkie
zoek een psychiater die je een langerwerkende variant voor kan schrijven. dan kun je bijvoorbeeld elke dag een x hoeveelheid minder innemen, maar omdat het zo lang doorwerkt merk je daar bijna niets van...

tot het laatste beetje, dat blijft klote.
 
Bovenaan