Tips voor vrouwen om mannen te plezieren

Biertje

Bewuste gebruiker
Vul aan, vul aan!

Persoonlijk vind ik deze het heetste:

Prostaat:
Voor gevorderden en liefhebbers is er de prostaat. Je kan de prostaat stimuleren door je middelvinger (met glijmiddel) in de anus te laten glijden. Druk zacht met de vinger richting de penis. Doe dit net voor en tijdens de ejaculatie.

Ipv 10 cc doe ik met deze techniek altijd 20 cc

Ijsblokjes in de mond tijdens het pijpen.
Met ijsblokjes kan je in het algemeen samen leuk mee spelen.

Fischermansfriend in de mond vlak voor of tijdens het pijpen, en dan op de eikel blazen, geeft lekker tinteling.

Niet verlegen zijn, dingen bespreekmaar maken wat je graag wilt.

Veel mannen zijn gek op de geur van een vagina en kicken op slipjes en daar aan te ruiken.

Trek hem is af met je slipje om de penis.

Laat hem jouw geile natte slipje ruiken en likken.

De anus is bij mannen ook een gevoelige plek kan je zelf van alles bij bedenken, en anale seks is niet gay.

Veel glijmiddel in op je handen doen en je hand recht houden vingers strekken, daarna beweeg je met je hand naar de eikel.
De ga met je handpalm die goed ingeolied is rondjes draaien om de eikel.

Jep. Meiden die dit lezen...
Gewoon de grootste buttplug kopen die je maar kan vinden. Liefst nog met vibreermodus de luxe en hem daar 's-nachts als hij slaapt mee verrassen. Vooral niet vragen of hij dat echt prettig vindt, want daar durven mannen vaak toch niet echt voor uit te komen. Succes en laat even weten wat hij ervan vond. :P

Elfquest zei:
Gewoon de grootste buttplug kopen die je maar kan vinden. Liefst nog met vibreermodus de luxe en hem daar 's-nachts als hij slaapt mee verrassen. Vooral niet vragen of hij dat echt prettig vindt, want daar durven mannen vaak toch niet echt voor uit te komen. Succes en laat even weten wat hij ervan vond. :P

EC7150w.jpg

Elfquest zei:

istockphoto_215702-vector-fist.jpg

Dat vond hij ervan.

Stel je voor, je ligt daar wat te slapen en plots je wordt wakker terwijl je lief/vriendin/vrouw whatever zo'n buttplug in je kont aan het rammen is met zo'n geile blik

:s :s

hahahahahaaha dit topic :D :lol:

ikzelf vindt neuken met glijmiddel in haar pisgat echt fijn :) maar je moet het wel durven vragen ..
egt kicken :D

Ik weet nog wel een goeie

Kook altijd vlees, iedere dag, zonder uitzondering, trek tijdens het koken zo`n kamermeisjes outfit aan en hou in de gaten wanneer mijn fles bier leeg is, en haal meteen een nieuwe.

Intoxication zei:
hahahahahaaha dit topic :D :lol:

ikzelf vindt neuken met glijmiddel in haar pisgat echt fijn :) maar je moet het wel durven vragen ..
egt kicken :D

Pisgat? Ga ja nog maar even naar school ventje :rolleyes:

Oh en btw het topic luidde hoe vrouwen, mannen kunnen plezieren. Dus die Kikker83 heeft het topic in ider geval wel gesnapt. :wave:

Beeeb

cropp zei:

Kook altijd vlees, iedere dag, zonder uitzondering, trek tijdens het koken zo`n kamermeisjes outfit aan en hou in de gaten wanneer mijn fles bier leeg is, en haal meteen een nieuwe.

Jij kookt vlees? Probeer bakken eens.

Gemini zei:
cropp zei:

Jij kookt vlees? Probeer bakken eens.

Vaak is cropp een enorme dwaas, maar voor deze moet ik hem toch wel een duimpje omhoog geven. Zou wel eens lekker zijn, zo'n weekje...

Ik zorg liever voor mn vriendin en dat we daarna sex hebben. Mijn doel is om het haar naar der zin twee maken, dan werkt het hierboven niet voor mij :)

Terug
Bovenaan