Trip plaatjes en video's

Ik ga morgen trippen bij een vriend, maar heb geen internet op die pc daar, en ik weet hoe vet het is om mooie plaatjes te hebben tijdens het trippen dus ik zet dingen op mijn usb stick, maar ik kan nergens wat vinden behalve een video op youtube(http://www.youtube.com/watch?v=B4pIxnuUG1k) maar daar heb ik zonder internet weinig aan, heeft iemand nog wat?

exsmoker

Bewuste gebruiker
muziek afspelen met windows media player.....
dan kan je veranderende kleurenpatronen als beeld instellen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
^ yep, ik vind zelf de 'alchemie' erg mooi.
edit: ik doel natuurlijk op die wm kleuren, die reageren op de maat van de muziek

exsmoker

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
^ yep, ik vind zelf de 'alchemie' erg mooi.
edit: ik doel natuurlijk op die wm kleuren, die reageren op de maat van de muziek

accu en dan sterrentunnel of aardbei is ook erg spacey :sunglasses:

alchemie is my favorite also :mrgreen:

Ik ga het ff proberen :grin:

ik heb aan die standaart windows plaatjes en van digitalblasphemy.com al genoeg, maar iemand van het forum poste laatst deze

en die zijn echt perfect voor het trippen dus als iemand nog van die of albert hoffman achtige plaatjes heeft, post ze maar.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je kan ook vet space op youtube zelf. klik een random video, op full screen.

en druk dan op het volgende knopje (naast de afspeelknop)

beweeg dan de muis, zondr te klikken over de balletjes heen die je op je scherm ziet.

wel even stilhouden bij één van de balletjes. :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
loadrunner zei:
je kan ook vet space op youtube zelf. klik een random video, op full screen.

en druk dan op het volgende knopje (naast de afspeelknop)

beweeg dan de muis, zondr te klikken over de balletjes heen die je op je scherm ziet.

wel even stilhouden bij één van de balletjes. :)

ow god, zo vet :grin: nog ni gezien :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Oe bedankt voor al die mooie plaatjes, zoals die tekening en dergelijke. Heb ze net maar even naar de Hema fotoservice gestuurd waardoor ik m'n kamer binnenkort kan verpsychedeliseren! Hiep hoi.

Bovenaan