Tripje naar Duitsland

Binnenkort ga ik met een aantal vrienden een tripje maken naar Duitsland. De ene dag met de internationale trein heen, hotelletje, en een dag later weer terug.

We willen wat capsules MDMA meenemen om wat lekkers te hebben s avonds :mrgreen:

Kun je drugshonden verwachten? Zo ja, Is er een mogelijkheid om het op te lossen in een drankje?

Of is het geen probleem als je een paar capsuletjes meeneemt?
 

foreverinspace

Belezen gebruiker
Ja dat kan , kans is klein,
Heb zelf nog nooit drugshonden gezien als ik treinreisjes maakte België-Nederland-Frankrijk-Duitsland, en er is ook altijd een kans dat je er gewoon voorbij een hond kan stappen met wat mdma en dat die niets doet maar het blijft op EIGEN RISICO.
 
Bovenaan