• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippend in Landal Green Parks

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik zat in de bus, opweg naar Landal Green Parks waar 2 maten van me stage liepen, namelijk Richard en Gerrit. Zij bewoonde een huisje daar een bleven dit weekend daar. Ik zou voor 2 nachten langskomen om er een heel mooi weekend van te maken, ik was dus tot de tanden bewapend met:
-100ml GHB
-20 lachgas capsules + spuit
-5E aan hasj en 10E aan wiet
-Salvia (5x,10x,15x)
-Kanna (5 gram)
-2 porties hawaiiaanse paddo's
-Yopo zaden + Eetbare kalk
-0.5 gram coke
-Een grote reep pure chocolade

Natuurlijk gingen we dit allemaal niet doen dus verwacht niet te veel. De vraag was alleen nog wat precies.

Eenmaal aangekomen zijn we meteen even door het bos gaan lopen, daarna lekker gezwommen en mijn tas uitgepakt. De avond ging beginnen en ik legde een vinger topje kanna onder mijn tong, een beetje door mn mond halen en op naar het kroegje! Daar dronken we een paar biertjes en snoof ik nog een sleuteltje kanna op de wc. Door de alcohol begon ik het spul echt te werken, kanna voel je immers ook pas als je er alcohol of cannabis bij gebruikt. Ik voelde het een beetje tintelen in mijn buik en voelde me lekker warm.

Na nog een biertje gingen we terug naar het huisje, het was nog vroeg en we zouden het niet al te laat maken want de volgende dag zouden we een paddotrip gaan maken in het bos.

Thuis op de bank neergeploft en de tv aan, meteen ging Gerrit een jointje draaien, hij pakte mijn stashbox met alle drugs erin en begon aan zijn meesterwerkje. We rookte een joint op en de stemming was goed, ik voelde me erg prettig mede door de kanna en alcohol in mijn systeem. De derde huisgenoot kwam ook thuis, hij was nogal tegen drugs maar hij vond het wel oké als we even blowde. Ik Richard en Gerrit zaten tv te kijken en veel te lachen.

"Wat is dit?" zei een stem achter me. Ik verstijfde en dacht: "mijn god hij heeft toch niet de stashbox geopend?"
Daar stond de derde huisgenoot achter me, met een zakje paddo's in zijn hand. "Uhm dat zijn paddo's" zei ik.
"Oké en wat zijn dit dan?" zei hij met een zakje yopo zaden in zijn hand.
"Ja.. dat zijn vitamine zaden.."
"Oké... en dit is zeker coke?"
"Nee, dat is eetbare kalk"
"En dit?"
"Dat is Salvia" zei ik. Mijn God hij ging echt heel het fucking koffertje door hé.
"Ja, maar wat doet het dan?
"Je word er een soort van stoned van, maar dan anders."
"Ja ja, en wat is dit?" zei hij weer met deze keer de hasj in zijn hand.
"Dat is gewoon hasj." zei ik.

Jezus, gelukig wist hij niks van de cocaine, GHB en lachgas...

Mijn maten zaten te kijken en konden hun lach nauwelijks inhouden, dit was niet echt de bedoeling. De derde huisgenoot ging maar naar bed. Wij gingen even naar buiten om keihard te lachen. Daarna nog een joint gedraaid en we snoven nog wat kanna.

Toen werd het tijd voor lachgas, we waren al redelijk onderinvloed maar lachgas erbij was echt bizar. Ik nam een ballon in en het voelde alsof ik deel was van een groter organisme. Een andere keer voelde het weer alsof ik in een groot pak zat.

Richard ging ook erg hard op de lachgas en trok steeds een bizarre grijns, totaal van de wereld was hij en toen hij ontwaakte uit zijn 3e trip zei hij dat hij iets voelde wat hij al heel zijn leven kende maar nu pas echt kon voelen. Het Goddelijke in jezelf?

De volgende ochtend lekker detoxing in de sauna, helemaal fris waren we en geen kater of wat dan ook. Het werd tijd voor de paddo's.

Om 12 uur namen we ze in, ieder 1/3e van de 2 zakjes. We liepen naar het bos en de stemming was al goed, de zon scheen en het was gewoon warm!

We liepen het bos in met 2 flessen spa, de pure chocolade en de lachgas bus met nog 8 capsules. We zagen wat bankjes waar we gingen zitten en wachten tot het begon. Het begon te werken en we maakte een wandelingetje. Alles was supermooi! De kleur groen kwam ongelovelijk vel over tussen de vlaktes van zand en de bomen. We bestudeerde verschillende paddestoelen en plantjes met de grootste interesse, we waren biologen geworden!

"hahahahahahahhaha", bijna huilend rende ik in het rond, we waren overal aan het rond rennen en het was fantastisch. We gingen verder op pad na het rennen. "wow kijk wat ik heb gevonden" zei ik na 100 meter verder gelopen te hebben. Een super grote tor liep over het zand. Met Richard ging ik hem 10 minuten volgen en we gingen kijken wat Gerrit aan het doen was daar op de grond. Maar toen zagen we nog een tor en besloten de torren naar elkaar te brengen. Deze logistieke situatie was extreem moeilijk maar na 5 minuten was dit toch gelukt. De torren hadden totaal geen interesse in elkaar maar wij waren nog steeds 5 minuten erg geboeid door ze.

We gingen liggen en keken naar de wolken, we zagen supermooie kristallen in de lucht, dieptes en patronen. Geniaal was het gewoon! Maar we moesten maar weer eens verder gaan want we waren al een uur aan het trippen maar hadden nog maar 100 meter afgelegd.

Onderweg werden we even afgeleid door een salamander op de grond. Gerrit dacht dat hij uit de boom langs zijn nek kwam springen en trok razendsnel zijn trui uit.
Gerrit was gefascineerd door de natuur, het woord "natuur" kwam dan ook wel om de paar zinnen voor als hij aan het woord was. Op een gegeven moment lag ik op de grond te trippen en zag ik Gerrit een plastic tas uit de grond trekken. "Dit hoort hier niet!" Ook werd een punaise uit een boom gehaald en ritueel begraaft in de grond door hem.
We liepen verder door de bosjes het bos in tot we op een super groene mooie open plek kwamen, vol met zachte mos. Het was echt sprookjesachtig en een soort oase van rust. Daar gingen we alleen ons eigen gangetje, Gerrit lag weer eens op de grond en ik en Richard liepen verbaast wat rond. Allen helemaal stil en fluisterd als het moest.

Plots kwam er een wonder de lucht uit! Een hele mooie duif strijkte precies naast ons neer. Niet zo'n vieze stadsduif maar een wedstruidduif leek het meer. Gerrit was ervan overtuigd dat de duif ons iets wou vertellen en met een boodschap kwam. Ik dacht dat de boodschap vrede was. Dit kon geen toeval zijn, de duif bleef ook heel rustig bij ons zitten. Toen ging ik vlakbij hem zitten en ging even mediteren, ik zat in een heerlijke trance en was eens met alles. Plats had Richard de duif ineens vast in zijn handen maar hij wist ook niet echt wat hij er mee aan moest. We gingen maar weer eens verder..

Na ons nog over van alles verwonderd te hebben zoals een steen die aan een draad in een boom hing("Nee niet aanzitten dat is een val!") gingen we verder wandelen. Alles was nog mooi maar het begon uit te werken, de chocolade was ook al op maar we hadden nog lachgas! Ieder ging om de beurt trippen en dat was wel heel fijn maar niets spectaculairs. Richard wou staant trippen en nam zijn lachgasballon in, achterover viel hij in het zand met wederom een bizarre glimlach op zijn gezicht.

Terug in het park namen we wat vitamines en gingen na even rusten zwemmen. Het was echt fantastisch om nog na- trippend te zwemmen en het was net alsof het de eerste keer was dat we zwommen.

Enkele quotes uit deze trip:
"Is het nou toeval dat deze bladeren zo liggen?"
"We zijn biologen!"
"Geweren en kinderen, gezellig!"

Sweet_Shadow zei:
Grappig verslag! Dat stukje van die torren is mooi :mrgreen:

Adrenochroom zei:
"Geweren en kinderen, gezellig!"

Waar ging dat over?

Haha aan het einde van de trip hoorde we geweer schoten en kinderstemmen vandaar. :P

Verder wijzig ik nog een paar stukjes die ik er vergeten was in te zetten :)

Dit stukje is erbij gezet:

Gerrit was gefascineerd door de natuur, het woord "natuur" kwam dan ook wel om de paar zinnen voor als hij aan het woord was. Op een gegeven moment lag ik op de grond te trippen en zag ik Gerrit een plastic tas uit de grond trekken. "Dit hoort hier niet!" Ook werd een punaise uit een boom gehaald en ritueel begraaft in de grond door hem.

Adrenochroom zei:
Dat stukje vond ik echt het briljanst :D:D

We wouden nog een keer een meeting in zon park organiseren met zn allen. Dat zal echt briljant gaan worden :D

Kijk dan word Landal green parks tog nog leuk.

Ik ga met kerst ook waarschijnlijk naar center parks of landal en dan gaan er ook wat leuke spullen mee. :beer:

Een fijne trip ...

Buurman en buurnman gevoel kreeg ik ervan.

Maar op tripdag gaan met een een non druggie ?

:love:

Terug
Bovenaan