Ja ik heb het verhaal van een bierdrinker genomineerd, niet omdat het een echte trip is, maar omdat het gewoon een leuke insteek is vind ik. En ik heb nog niet eerder echt een verhaal gelezen die alleen over het gebruik van alcohol ging. Dus vandaar. Aan de andere kant zijn er echte trip reports die beter geschreven zijn, maar wel 1 in het dozijn. En ik vond het leuk om te lezen.
Jah dat ik dat vlot heb gefixed, ik heb nu toch ff geen leven dus kan het mooi doen, en ik doe het met plezier. Voordeel was ook dat ik de helft van alle trip reports van februari al had gelezen. Als ik maart weer moet doen zeg het maar. En als dr weer een nieuwe vrijwilliger wil, dan vind ik dat ook meer dan prima. Moet zeggen dat die nominatie best lastig is hoor. Je moet op veel vlakken gaan vergelijken, en dan tot een neutraal en professioneel antwoord komen. En toch laat je je soms wel een beetje meeslepen door je eigen mening. Omdat het ene verhaal lekkerder weg leest dan de ander.
En inderdaad, dat trip report van the mystic vind ik ook de beste. Maar er zouden inderdaad meer verhalen van Atropa mogen verschijnen, altijd leuk om te lezen.