En vond diegene aan we je het hebt weggegeven het fijn?30 mg op.. daarna weggegeven..
1. neus zat in één keer dicht..
2. als je a-pihp als vies vindt.. dit is de overtreffende trap..
3. ik merkte van die 30 mg niets.. en wilde echt niet meer nemen vanwege 1. en 2.
@De ApothekerEn vond diegene aan we je het hebt weggegeven het fijn?
Zeer zeker!! Toch wel een van de betere rc stims...En vond diegene aan we je het hebt weggegeven het fijn?
En kan je iets meer zeggen over de ROA, de effecten en de werkingsduur?Zeer zeker!! Toch wel een van de betere rc stims...
Nasaal, oraal is niet het opneembaar geloof ik.En kan je iets meer zeggen over de ROA, de effecten en de werkingsduur?
Dus wel de moeite waard om een keer uit te proberen? Zit er namelijk wel over na te denken nu 🤔Nasaal, oraal is niet het opneembaar geloof ik.
Werking was 45/60 minuten met een hele soepele comedown van een half uurtje. De comedown was zo chill dat ik persoonlijk naast een beetje moeheid niks geks merkte...
Maakte wakker en scherp, scherpte van bijvoorbeeld ritalin of lage dosis coke.
Werd wat kwebbelig maar niet op coke niveau.
De euforie was verassend aanwezig, tussen 4f-mph en cocaïne in.
Merkte ook wat hyperfocus.
ik zeg doen!Dus wel de moeite waard om een keer uit te proberen? Zit er namelijk wel over na te denken nu 🤔
ik ook👌 valt best mee qua branderigheid, alleên de drip is smerig. zeker geen afknapper voor mijik zeg doen!