Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Cool idee, maar wordt de trip dan ook niet minder intens ?ImmortalTech zei:Je kan de truffels choppen en dan in muntthee verwerken. Dit helpt tegen de misselijkheid. Verder weet ik niks dat werkt. Ik zelf kots af en toe aan het einde van de trip. Dan is het bijna afgelopen en kots ik een keer en is het voorbij. Als ik buiten trip vind ik het niet erg, binnen is het wat vervelender. Sowieso is buiten trippen veel relaxter.
Tuplad zei:Cool idee, maar wordt de trip dan ook niet minder intens ?ImmortalTech zei:Je kan de truffels choppen en dan in muntthee verwerken. Dit helpt tegen de misselijkheid. Verder weet ik niks dat werkt. Ik zelf kots af en toe aan het einde van de trip. Dan is het bijna afgelopen en kots ik een keer en is het voorbij. Als ik buiten trip vind ik het niet erg, binnen is het wat vervelender. Sowieso is buiten trippen veel relaxter.
ImmortalTech zei:Misselijkheid daarentegen is wel vervelend. Helemaal als je het niet kwijtraakt, omdat het niet lukt om te kotsen.
Ik denk dat dat komt omdat je evenwichtsorgaan wordt verward als je begint te trippen. Dit betekent dus ook dat alle truffels al zijn opgenomen en dit kots je dus niet meer uittriptune zei:Een vriend van me moest een kwartier na inname plots drie keer braken en had toch nog een geslaagde trip. Geen idee hoe dat kan, al ben ik wel erg nieuwsgierig.