Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lichamelijk gezien kan het geen kwaad, maar voor psychedelica is een uitstekende mindset toch wel een vereiste en een kater is nou niet echt een goeie mindset om een trip in te gaan lijkt me. En het kater gevoel zou wel eens versterkt kunnen worden.
Ik denk dat xtc in de drankkater dan nog minder snel fout gaat dan met truffels. Beide niet slim natuurlijk. En vreselijk zonde van je truffel trip ook. Bad gaan zit in een klein hoekje....
Beter neem je voorlopig niets en geef je je hersenen en lijf wat rust.
Lichamelijk gezien kan het geen kwaad, maar voor psychedelica is een uitstekende mindset toch wel een vereiste en een kater is nou niet echt een goeie mindset om een trip in te gaan lijkt me. En het kater gevoel zou wel eens versterkt kunnen worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.