Vanavond tekno

Dubz

Bewuste gebruiker
Wie gaat er vanavond illegale Tekno in Belgie (plaatsnaam zal ik niet noemen, maar in ieder geval net buiten NL) ?

Het zelfde soundsystem als waarvan vorige maand in Vught spullen in beslag zijn genomen, nu hopelijk zonder politie :wink:

Heb er zin in, gaat weer spacefeest worden. :hearteyes:

Dubz

Bewuste gebruiker
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.

Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.

Lauu

Badass junkie
Dubz zei:
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.

er is vast wel intresse...maar de rede dat er waarschijnlijk geen intresse is, is dat het misschien net iets te spontaan is...op de dag zelf(en dan vooral op zaterdag en met etens tijd) posten dat er een feest is..is misschien iets te kortaf en slechte timing...

misschien iets eerder posten dat er een feest is volgende keer...

Dubz

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Dubz zei:

er is vast wel intresse...maar de rede dat er waarschijnlijk geen intresse is, is dat het misschien net iets te spontaan is...op de dag zelf(en dan vooral op zaterdag en met etens tijd) posten dat er een feest is..is misschien iets te kortaf en slechte timing...

misschien iets eerder posten dat er een feest is volgende keer...

Dat is nou meestal het mooie van de illegale feesten.. Je hoort meestal pas op de dag zelf(of soms zelf een aantal uur van te voren) waar het te doen is. Dát het er is weet je wel, want dat is elke week zo.

Dit beloofde een van de grotere feesten te worden, vandaar dat ik me afvroeg of er meerdere mensen gingen.

Oom Klaas

Badass junkie
Reclame is niet nodig bij zulke feestjes.
Mond tot mond is altijd nog het beste.
Als iedere week zo'n feest is er ook vaak een grote vaste groep,
die wel een nog grotere groep met zich mee trekken :grin:

Kraakpand en openlucht feestjes zijn de bom :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
aha ok :) ben nog niet echt bekend daarin dus...eerste kraakfeest wordt waarschijnlijk in Oktober :)

Dubz

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Je hebt ook wel gelijk maar ik dacht ook meer aan deze die laatst was:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=23011

die was Maandag bekend en het feest was zaterdag...lijkt mij beter voor de reclame :)

Reclame en/of flinke bekendheid is ongewenst bij zulke feestjes, en is over het algemeen funest.

De naam zegt het al: illegale feestjes die wil je niet weken van te voren bekend maken want dan staat er politie voordat je er zelf bent.

Als je eenmaal wat systems (mensen met geluidsinstallatie's die van alles organiseren) kent kom je via via wel te weten waar en wanneer je heen kan.

Voicemaillocatievertellers :rock:

Wacky

Badass junkie
Dubz zei:
Lauu zei:
Je hebt ook wel gelijk maar ik dacht ook meer aan deze die laatst was:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=23011

die was Maandag bekend en het feest was zaterdag...lijkt mij beter voor de reclame :)

Reclame en/of flinke bekendheid is ongewenst bij zulke feestjes, en is over het algemeen funest.

De naam zegt het al: illegale feestjes die wil je niet weken van te voren bekend maken want dan staat er politie voordat je er zelf bent.

Als je eenmaal wat systems (mensen met geluidsinstallatie's die van alles organiseren) kent kom je via via wel te weten waar en wanneer je heen kan.

Voicemaillocatievertellers :rock:

En daarom hoef je het ook hier niet te posten. Mensen die het moeten weten, weten het toch wel.

Bovenaan