Veel 3-mmc en 4-mmc gebruik

Gerrieke

Newbie
Ik heb op recreatief gebeid best veel 3-mmc en 4-mmc gebruikt maar kan er nu niet aankomen want zou niet weten hoe.
Via het web lukt het niet meer en ken geen dealer of hoe ik daar bekend wordt.

Zijn er nog wel goeie vervangers welke te koop zijn op het net ?

Kiikiin

Experimenterende gebruiker
Sommigen vinden 3cmc DE vervanger van 3mmc, hier ben ik het echter niet mee eens. 3cmc is een heel ander gevoel, ook echt top spul, maar geen 3mmc. Voor mijn gevoel is er op t moment geen research chemical beschikbaar die echt het gevoel van 3mmc geeft, maar misschien weet iemand anders er 1!

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
3cmc is troep. Je zou 3mma eens kunnen proberen. Hoor er veel verschillende dingen over. Lijkt wel een slechte en goede badge rond te gaan. Sommigen vinden het beter dan 3mmc.

Verder is er echt geen waardige vervanger. Anders zou je 3-fa eens kunnen uitproberen, maar je moet het niet zien als vervanger. Wel een waardige stimulant die nog enigzins in de buurt komt, met minder serotonine afgifte. Iets beters ga je niet vinden denk ik. 3-fa werkt trouwens wel veel beter oraal of pluggen dan nasaal, dus dat kan dan weer een nadeel zijn

Laatst bewerkt:

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Ik heb op recreatief gebeid best veel 3-mmc en 4-mmc gebruikt maar kan er nu niet aankomen want zou niet weten hoe.
Via het web lukt het niet meer en ken geen dealer of hoe ik daar bekend wordt.

Zijn er nog wel goeie vervangers welke te koop zijn op het net ?
toen de 3mmc ban kwam stapte ik over naar 4-fma maar dit kan je natuurlijk niet elke dag/week gebruiken dus was daar ook heel snel mee gestopt. nu helemaal af van de stims.

Bovenaan