Verantwoord gebruiken

Deranged

Badass junkie
Wanneer gebruik je nou op een acceptabele manier speed? Dan bedoel ik op een manier dat je niet psychotisch wordt en niet je tanden uit je smoel vallen etc etc. Een keer per week is eigenlijk wel te veel dacht ik zo?

Mac...

Badass junkie
Acceptabel is wanneer je helemaal geen pep gebruikt. Alles wat je meer gebruikt is al niet verstandig.

Deranged

Badass junkie
Helemaal geen speed is inderdaad heel lang mijn standpunt geweest. Ik had het toen een keer per toeval gekregen. Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen op een gegeven moment best lekker. Dacht hey is wel aardig dit, maar toen moest ik gaan slapen. En ik moest ook op mn werk zijn 8 uur. Uiteindelijk ziek gemeld en dankzij de zeer hevige kater gezegd dat ik het nooit meer zou doen. Maanden later toch maar weer gedaan en ja de kater blijft afschrikwekkend. Hij is gewoon heviger dan de speed zelf.

Mac...

Badass junkie
Ja je moet het ook niet vlak voor het slapen gaan, gaan gebruiken. Maar net zoals bij alle drugs zul je eerst moeten ontdekken wat het doet. Pas daarna kun je op een voor jou enigszins verantwoorde wijze gaan gebruiken.

Deranged

Badass junkie
Speed kan ik zoiezo niet doseren heb het idee dat die drug maar wat doet van de ene lijn voel je niks van de ander stuiter je de kamer uit. en voor het slapen gaan snatsen doe ik zoiezo niet. Ben alweer een tijdje bezig nu, met speed vliegt de tijd altijd wel voorbij. Voor dat je het weet zit je alweer 10 uur te snuiven. Vind het wel apart dat of ik nou 10 uur snuif of 2 ik kan nooit slapen en wordt altijd even gaar.

Mac...

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen .

Of wanneer was je van plan te gaan slapen. Als je een onervaren gebruiker bent kun je van 1 lijn in de ochtend nog 's nachts wakker liggen.

Deranged

Badass junkie
Nee zo erg is het niet met een paar lijntjes kan ik meestal wel slapen. En ben de komende twee dagen toch vrij dus maakt verder niet uit. Denk ook niet dat ik nog ga snuiven vandaag het is weer op het punt aanbeland waar het een verschrikking is. rare rioolsmaak ook ineen keer. :confused: En met speed heb ik soms periodes dat ik een paar uur lang niks hoef te snuiven het effect blijft maar gaan, dat is dan weer wel een pluspunt. al is dat ook niet altijd.

Mac...

Badass junkie
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel

Deranged

Badass junkie
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.

Mac...

Badass junkie
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.

Deranged

Badass junkie
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.

Mac...

Badass junkie
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.

Deranged

Badass junkie
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.

Mac...

Badass junkie
Nah gloof me, je hebt niks gemist. Had er minstens 10 nodig om een beetje hetzelfde effect te krijgen als een klein grammetje pep. over verantwoord gebruiken gesproken. :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Alle speed is eigenlijk teveel. Maarja het is wel gewoon amfetamine wat wij hier doen he. In amerika hebben ze bijna alleen maar methamfetamine als je daar over leest dan lijkt onze speed kinderspel. Vooral crystal meth zou ik niet doen.

Deranged

Badass junkie
Domme amerikanen zijn het ook he. Met hun war on drugs ondertussen staat wel het ergste van het ergste op nummer 1 als drugsprobleem daar.

Mac...

Badass junkie
Nadeel van die natuurlijke uppers vind ik toch wel die mega-hartkloppingen, heb ik geen (lees: minder) last van met pep.

Wortel

Bewuste gebruiker
Eigenlijk wel leuk :grin: In dit topic paar maanden geleden kraakt deranged speed af en zegt ie niet te gebruiken :grin: Nu is tie bzg met een Speed Fanclub, zeggen dat een gram pep per week wel mee valt etc :grin:

J0rrit

Badass junkie
als je elke week speed zou doen is het volgens mij echt wel slecht voor je. De dag erna voel je wel hoe slecht het voor je lichaam was, dan voel je je behoorlijk kut. Elke week lijkt me ook te veel, ook voor me neus en me kaken enz. Verder vind ik speed veel te verslavend, als ik een lijntje gehad heb wil k altijd ng een en ng een. En als t op is vind k t spr kut. Drm wil k t echt niet te vaak doen, voor je het weet ( kan ook van alleen elk weekend ) ben je verslaafd, en dan snuif je je lichaam helemaal de kloten op.

zommes

Badass junkie
In principe kan je met elke week speed wel overleven. Je moet alleen je lichaam ook weer genoeg tegengif geven om er bovenop te komen natuurlijk... en geen half gare rotzooi gebruiken.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ik kan me in het grootste deel van wat Deranged zegt helemaal vinden..

De tijd vliegt en van t ene lijntje voel je nix en van de ander sta je opeens kapot strak haha..

En ik had ook een tijd (4/5 maanden) dat ik er niks van moest hebben maja als je het dan toch weer een keertje doet ..
Pep is heeel erg verleidelijk omdat het zo lekker is..

Nu heb ik alweer een week of 3 niks gesnoven, 2 weke gelede had maatje van me naar eigen zeggen 'vet goed spul' maar ik zei toch nee omdat ik wist dat ik daar achteraf blij om zou zijn

Mac...

Badass junkie
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.

v

Newbie
Mac... zei:
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.
Hallokes,

tja verantwoord gebruiken gaat vind ik, ben nu juist gestopt en heb zo een maandje 2 bommetjes per dag genomen om af te vallen. Heb er geen probleem mee gehad om maar 2 bommetjes te nemen, 's morgens en 's middags en tegen de late avond kon ik altijd goed gaan slapen. Ligt er aan hoeveel je pakt denk ik, en heb zelfs geen last van het stoppen, de eerste dag juist nogal moe maar den 2de dag niks meer van last. 'T is gelijk da ik het nooit gedaan heb. Heb er trouwens nooit een afkick van, kan me niet voorstellen hoe zo een afkick voelt.

Greettzzz.

Mac...

Badass junkie
Nja denk wel dat er een wezenlijk veschil zit tussen bommetjes en snuiven, snuiven merk je gewoon zo ontzettend veel sneller en heftiger. Bij bommetjes heb ik er eigk ook nooit zo'n last van, maar bij snuiven iig wel.

Bovenaan