KlaasVaak
Wijs gebruiker
Beste gebruikers,
Zoals velen, kan ik erg genieten van een dissociatieve ervaring. Hoewel ik veel getript heb en ook alle standaard-drugs weleens heb geprobeerd, leveren dissociatieven in mijn ervaring de meest rare sensaties op.
Het begon met grote hoeveelheden keta en later ook methoxetamine (mxe). Leuk voor elke setting wat mij betreft. Ik heb ook nog eens 3-meo-pcp genomen in een lage dosis van zo'n 10mg als ik het me goed herinner, leverde vooral een heel leeg hoofd op.
Nu ben ik nieuwsgierig naar de andere disso's die op de markt zijn. DCK en 2fck lijken me niet zo boeiend, dan kan ik net zo goed ketamine halen (correct me if I'm wrong). De meest interessante lijken mij de pcp-analogen, zoals 3-meo-pcp, o-pce, 3-meo-pce etc. Het wordt me echter niet duidelijk wat de verschillen tussen deze stoffen zijn. Om ze allemaal te bestellen en uit te proberen gaat me wat ver.
Kan iemand die ervaring heeft met meerdere van deze stoffen mij uitleggen wat het verschil in effect is?
Zoals velen, kan ik erg genieten van een dissociatieve ervaring. Hoewel ik veel getript heb en ook alle standaard-drugs weleens heb geprobeerd, leveren dissociatieven in mijn ervaring de meest rare sensaties op.
Het begon met grote hoeveelheden keta en later ook methoxetamine (mxe). Leuk voor elke setting wat mij betreft. Ik heb ook nog eens 3-meo-pcp genomen in een lage dosis van zo'n 10mg als ik het me goed herinner, leverde vooral een heel leeg hoofd op.
Nu ben ik nieuwsgierig naar de andere disso's die op de markt zijn. DCK en 2fck lijken me niet zo boeiend, dan kan ik net zo goed ketamine halen (correct me if I'm wrong). De meest interessante lijken mij de pcp-analogen, zoals 3-meo-pcp, o-pce, 3-meo-pce etc. Het wordt me echter niet duidelijk wat de verschillen tussen deze stoffen zijn. Om ze allemaal te bestellen en uit te proberen gaat me wat ver.
Kan iemand die ervaring heeft met meerdere van deze stoffen mij uitleggen wat het verschil in effect is?