Verschillen in XTC-pillen

Space123

Newbie
Ik hoor veel mensen praten over dat de ene XTC-pil veel euforie geeft, van de ander domineert de activiteit juist en van weer de andere word je space.

Ik heb zelf weinig referentie materiaal omdat ik alleen één bepaald soort pil neem. Maar voor de ervaren gebruikers onder ons: maakt dit ECHT uit?

Is het niet gewoon puur afhankelijk van tig verschillende factoren hoe je je gaat voelen van de ingenomen pil? Dus dat factoren als frequentie, dosering, eten, gemoedstoestand, alcohol in het spel of niet, serotonine voorraad de ervaring van de xtc pil bepalen.

Mij lijkt het namelijk gewoon dat MDMA MDMA is en de soort pil geen verschil uitmaakt. In elke pil zit namelijk het zelfde actieve stofje.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
In elke pil zit namelijk het zelfde actieve stofje.
Er zijn zoveel pillen in omloop altijd, best kans dat je ook pillen hebt waar wat speed doorheen zit als los voorbeeld (of een andere stof, zijn er teveel om hier neet te zetten snel)

En dan werkt het ook anders daardoor, als het kan even laten testen voor de zekerheid, toch wel fijn te weten wat er precies in zit vind ik persoonlijk.

Hopelijk beantwoord dit je vraag :)

Grz

Bovenaan