Verslaafd aan 3mmc Miauw

Robventieldop

Belezen gebruiker
Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Op hoeveel gram per dag zit je en hoelang al? Blijven bijnemen met koude ledematen is in ieder geval niet de goede kant op.
Met je Nederlands is niks mis mee hoor.

Robventieldop

Belezen gebruiker
Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan niet echt duidelijkheid vinden

Robventieldop

Belezen gebruiker
Heb je het nog in huis?

Hoe is je dag invulling nu? Snuif je alleen nog maar of ben je nog bezig met de dagelijkse normale routine?
Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen en heb het nog in huis

Spyro

DF-koning
Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ze blijven maar binnenstromen... Damn.

Jammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.

@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?

Spyro

DF-koning
Jammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.

@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?
Schrik ervan de laatste tijd. Ook bij de mensen om me heen zie ik het steeds meer. Ben blij dat ik nooit moeite gehad heb met dit middel. Maar snap de verleiding heel goed.

Rot man, je wil helpen maar dat gaat niet.

Ik zou echt zeggen gooi het direct weg nu het nog kan... Sluipmoordenaar.

Robventieldop

Belezen gebruiker

Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard in

Robventieldop

Belezen gebruiker
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min

Spyro

DF-koning
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?

Robventieldop

Belezen gebruiker
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?
Denk nu 0,7 wil dit opmaken en dan stoppen desnoods pinpas geld verstoppen nummers verwijderen

CuriousExplorer

DF-koning
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.

Spyro

DF-koning
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.

Robventieldop

Belezen gebruiker
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin

CuriousExplorer

DF-koning
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 min

Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.

Robventieldop

Belezen gebruiker
Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Isgoed

CuriousExplorer

DF-koning
Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.

Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40

Spyro

DF-koning
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.

CuriousExplorer

DF-koning
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.

Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.

Spyro

DF-koning
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.

Robventieldop

Belezen gebruiker

Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ik

CuriousExplorer

DF-koning
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.

Het kan wel. Maar, als je elke 10min een lijn neemt, neem je in mijn opinie ook telkens te weinig om echt gevoel te krijgen.

Bovenaan