It’s insane, cocain running around your brain.Crack cocaïne😈💥🙅♂️
Ooh een rc, nvm....😔
Ik geloof niet dat er echt een rc is die op 3mmc lijkt helaas
Ik ken geen goede rc vervanger voor 3-mmc en adviseer je om genoeg in te slaan voor de toekomst 😉Hi all,
ik gebruik nu al een tijdje 3mmc en ben een beetje opzoek naar een vervangende RC die ook makkelijk te verkrijgen is.
iemand enige aanraders en tips?
thanks!
Heb ik ook over gelezen maar las ook dat het nog schadelijker is dan 3MMC.ik las overal dat de vervanger 3MMA gaat zijn
Zoek vooral iets stimulerends en iets wat me goed blij houdt. Ik gebruik meestal met wat vrienden of tijdens het gamen in het weekend een keer. Maar hoe dan ook, denk dat ik het voorlopig bij 3mmc kan houden. Duikt vast wel iets interessants op.Tja de vraag is een beetje welke effecten van 3-MMC je precies zoekt en hoe belangrijk het moet zijn dat het 'makkelijk' te krijgen is.
Zo zijn er wel stimulerende middelen die ook de heldere headspace geven en een stimulans (zoals 3-FA), maar dat middel is juist weer niet zo entactogeen. Je hebt ook een stimulerend middel wat meer neigt naar serotonine-agonisme (zoals 4-FMA), maar van dat middel raak je juist zwaar onder invloed in plaats van dat je een heldere headspace hebt.
Zo heeft elk middel echt een eigen natuur en gaat het er meer om of je de specifieke kwaliteiten van dat middel kunt waarderen of niet. In die zin zou ik niet zo snel op zoek gaan naar een 'vervanger', want de kans dat je iets krijgt wat je niet zocht is dan groot.
Ik verhuis in november naar Barcelona voor een halfjaar dus dat zal ‘m niet worden! Denk dat het ook wel beter is als ik een halfjaar geen gekke dingen kan gebruikenIk ken geen goede rc vervanger voor 3-mmc en adviseer je om genoeg in te slaan voor de toekomst 😉
Wow wat een vooruitzicht voor je, gaaf hoor!Ik verhuis in november naar Barcelona voor een halfjaar dus dat zal ‘m niet worden! Denk dat het ook wel beter is als ik een halfjaar geen gekke dingen kan gebruiken![]()
Hahah bedankt!! En ja hoop dat ook 😌Wow wat een vooruitzicht voor je, gaaf hoor!
Snap dat dit inderdaad lastig wordt 😅.
Sowieso beter om langere tijd niets te gebruiken, maar ja….
Aan de andere kant ga je daar veel nieuwe dingen beleven hoop ik voor je 👍
Ik verwacht dat veel mensen flinke voorraden aanleggen en je als je na een half jaar terug bent kun je er via via vast nog vrij makkelijk aan komen.
Maar goed, dat is speculatie en dat mag hier niet ☺️.
Dag, ik ben redacteur van het tv-programma 'Danny's Wereld'. We werken aan een uitzending over het verbod op 3MMC. Zou ik jou daarover kunnen spreken?Ik ken geen goede rc vervanger voor 3-mmc en adviseer je om genoeg in te slaan voor de toekomst 😉
Hallo!Dag, ik ben redacteur van het tv-programma 'Danny's Wereld'. We werken aan een uitzending over het verbod op 3MMC. Zou ik jou daarover kunnen spreken?
Weer over wat voor verslavende rotzooi het zou zijn?Dag, ik ben redacteur van het tv-programma 'Danny's Wereld'. We werken aan een uitzending over het verbod op 3MMC. Zou ik jou daarover kunnen spreken?
Krijgt de drugs zelf weer de “schuld” van alle problemen.Weer over wat voor verslavende rotzooi het zou zijn?
Het zou me verbazen als er andere beleidsopties worden besproken dan totaalverbod of commerciële promotie. Maar ik laat me graag verrassen.Krijgt de drugs zelf weer de “schuld” van alle problemen.
Ik wil je verrassing niet verpesten maar ik vermoed nu al dat het helaas wel weer zo een zelfde soort negatief iets zal worden. Laatst ook in het AD over een 18 jarige die na 3mmc een hartstilstand had gehad en nu een kasje voor hart heeft.Het zou me verbazen als er andere beleidsopties worden besproken dan totaalverbod of commerciële promotie. Maar ik laat me graag verrassen.
This week a young woman tried 3-MMC for the first time and actually had a nice evening for a change. She felt more talkative and met a nice young fellow at a party whom she otherwise probably wouldn't have dared to approach. The day after she felt a bit tired but on monday she returned to work without any one of her colleagues noticing. Here's Tom with the weather.Ik wil je verrassing niet verpesten maar ik vermoed nu al dat het helaas wel weer zo een zelfde soort negatief iets zal worden. Laatst ook in het AD over een 18 jarige die na 3mmc een hartstilstand had gehad en nu een kasje voor hart heeft.
Er was nooit onderzocht of die jongen niet al iets mankeerde voor hij drugs nam, niet hoeveel/vaak hij 3mmc gebruikte, of het getest dus “veilig” was etc. Echt een sensatie artikel met alleen maar negatief over die drugs. Wie weet gebruikte dat joch het vet veel of had ie al hartklachten.
Bangmakerij!
Voorzichtigheid is altijd goed en de risico’s in acht nemen ook maar dit is gewoon een onzin hetze!