Vicodin

hey iedereen,

ik vroeg me af wie van jullie allemaal als eens vicodin heeft gebruikt?
Woon op het moment in Los angeles en keer binnekort terug naar nederland
ik gebruik het heel graag en hier in amerika is het gemakkelijk te verkrijgen. vroeg me af of het in nederland ook gebruikt word, en of dat het uberhaubt wel verkrijgbaar is.

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik ken geen gebruikers van dit middel, maar ik weet wel dat het in de VS veel en veel meer gebruikt wordt dan in Nederland. Ook is het daar veel makkelijker te verkrijgen. Ik denk dat het zeer lastig zal zijn om hier in NL aan vicodin te komen.

btw, ik las dat er paracetamol in vicodin zit, klopt dat? Pas wel op dat meer dan 1000mg paracetamol per inname schadelijk kan zijn.

ja, er zit paracetamol in en het is ook verkrijgbaar met ibuprofen, maar de paracetamol-variant is veel populairder,

er zit maar een kleine hoeveelheid paracetamol in , het gaat eigelijk om de hydrocodone.
maar er zijn mensen die er 10 op een dag nemen en dan is het natuurlijk wel schadelijk

ik hou het bij 2-3 per dag, maar soms ook een week helemaal geen ...

hoop wel dat het in nederland verkrijgbaar is :(

It's really niceeeee!! :grin:

herejezus

Newbie
eminem aka slim shady was daar groot fan van. gelukkig was hij zo verstandig om te kappen met die rotzooi. heb zelf ocycodone aka hillybilly heroin gebruikt. was wel fijn :grin:

Bovenaan