vingerhoedskruid

Ben weer aan het experimenteren heb nu vingerhoedskruid gedroogd en fijn gemalen dit ga ik straks snuiven en eten. Kijken of ik daar van ga trippen zou leuk zijn voor carnaval en lekker goedkoop

gr wesley

Peertje

Experimenterende gebruiker
NIET DOEN!! ECHT NIET!

Digitalis bevat digoxine, daar maken ze hartmedicatie van waarvan de contractiliteit van het hart vergroot. Als je geen hartafwijking hebt is die zooi levensgevaarlijk!

AFBLIJVEN!

martin van nu

Belezen gebruiker
Naast van wiet weet ik niks van planten, maar dat vingerhoedskruid zwaar giftig is en dat je heel weinig, heel dood gaat, wist ik dan ook nog wel.
Stel je bent een professor in de biologie dan zal je wel weten wat je doet, maar als je deze info van het internet hebt, zou ik er nog eens goed over nadenken.

Sinds de jaren 60 is er wereldwijd verschikkelijk veel met alles experimenteert, waar je maar van zou kunnen vermoeden dat je er high van zou kunnen worden.
Geloof mij dat als vingerhoedskruid een goed idee was geweest, iedereen het onderhand wel zou doen.
Op ze minst zou het er in de smartshop vol mee liggen.

En als het je om het geld gaat. Ook dit raad ik je af, maar als je dan zo nodig wilt trippen, hoeveel kost een LSD trip nou man? Daar kun je nog geen pakkie peuken voor kopen.

Als je wilt "experimenteren" zou ik een intercity proberen. Die komt harder aan.
Maar ga hier niet mensen op domme ideën lopen brengen.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Vingerhoedskruid behoord tot de groep van zeer giftige planten.

En is dodelijk want het kan je hart stil zetten
Acute misselijkheid en je kotst je helemaal te pletter{het voelt alsof je maag aan het wegrotten is}

Een andere vraag hoe kom je er eigenlijk op om vingerhoeds te gaan gebruiken?

Het heeft totaal geen roes of bewustzijn verruimend effect.

Alleen dat je je zelf vergiftigd.

dus niet doen {en als je het al wel gedaan hebt} sterke en beter schap.

en je ging het doen met carnaval? dus ook nog met bier neem ik aan.

nou zeg maar dag tegen je lever en maag.

ik hoop dat je de berichten nog kan lezen voor je je misschien wel aan je laatste carnaval waagt

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je wicca wilt zijn, zul je van een ander kaliber moeten zijn dan de psychonaut.

De vroegere wicca's gebruikten dit soort planten en wisten ermee om te gaan. Ik gok dat door het ontstaan door de ontdekkingen van psychedelische gewassen, en later designer trips, deze kennis en meesterij verloren is gegaan.

Soep waarin fracties en sporen zatten van vele delirianten die uiteindelijk de toverdrank maakten, oude vrouwen maar ook soms mannen die als kluizenaar leefden. De kerk heeft er een einde aan gemaakt.

Bovenaan