voor de acidcore fanaten

DreamWeaver

Badass junkie
Klinkt allemaal iets te geforceerd om lekkere tripmuziek te zijn imho. Ik ben meer van de psytrance als het op lsd aankomt :stoned:

teonanacatl

Belezen gebruiker
frenchcore is gwoon veel sneller harder beter en vooral het heeft meer ritme

hardcore vind ik namelijk oersaaie dode muziek en frenchcore daarentegen is echt heerlijke muziek

mijn voorkeur gaat natuurlijk altijd naar schranzz

Jeller

Badass junkie
-spaceman- zei:
tja ze kunnen het heel mooi frenchcore/francecore noemen maar het is gewoon oerhollandse gabber/hardcore!
echt niet das een wereld van verschil

gabber=plat en cheest
frenchcore= gaan en psychedelisch

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Dat is ook weer iets anders ghehe :P Darkcore is veeel meer verwant aan hardcore. Het heeft een vergelijkbare beat alleen tja donkerder en vette deuntjes en melodien enzo.

Echt er zijn zo veel genres niet normaal. :P Ook binnen de drumnbass heb je shitload aan genre's b.v. hardstep, techstep, 2 step, dubstep, clownstep. darkstep, jazzstep etc. etc. Liefhebbers hebben vaak ook heerlijke conflicten met elkaar over wat in welk genre te plaatsen xD

Jeller

Badass junkie
Ketaboy zei:
Dat is ook weer iets anders ghehe :P Darkcore is veeel meer verwant aan hardcore. Het heeft een vergelijkbare beat alleen tja donkerder en vette deuntjes en melodien enzo.

Echt er zijn zo veel genres niet normaal. :P Ook binnen de drumnbass heb je shitload aan genre's b.v. hardstep, techstep, 2 step, dubstep, clownstep. darkstep, jazzstep etc. etc. Liefhebbers hebben vaak ook heerlijke conflicten met elkaar over wat in welk genre te plaatsen xD
ja da genregedoe is echt nie normaal e, zelfs in goa, wat al een onderdeel is van trance heb je nog eens stuk of 30 subgenres

Bovenaan