vraag: eerst coke, dan speed

de GT

Bewuste gebruiker
joo mensen,

nog geen ervaring met speed, maar binnen afzienbare tijd wss wel.
Na het lezen van sommige berichten hier is coke relaxter om te snuiven (waar ik wel ervaring mee heb) omdat het ook verdovend werkt in je neus, dus brandt het niet zo. Dat herken ik wel.
Speed zou naar het schijnt wel branden in je neus bij het snuiven.

Nu dacht ik tel de voordelen bij elkaar op, trek de nadelen van elkaar af, en het resultaat is:

eerst coke, dan verdooft je neus en je keelgat ook alvast een beetje, en op je piek van de coke, of wanneer de rush afneemt, speed snuiven zodat je niet de comedown van de coke voelt, en niet het branderige van de speed voelt. Wel de rush en het verdovende gevoel van de coke, en daarna de (hardere?betere?) rush van de speed.

Hebben mensen hier ervaring mee? aan- af- te raden?

Wat ik van iedereen hoor is coke en speed mixen niet echt tof.

Als ik jou was zou ik gewoon ff mezelf vermannen en die brand nemen voor wat het is. Je went er wel aan en misschien leer je het zelfs waarderen haha.

Flameon

Badass junkie
Als je goeie speed hebt brand deze inderdaad in je neus.
Als je dit niet prettig vindt, waarom kies je dan niet voor een bommetje?

de GT

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Haha ben je serieus van plan te mixen omdat je bang bent voor pijn? Zonde van je coke zou ik zeggen..

niet zozeer bang voor de pijn, maar meer combineren van 2 goeie dingen (eerst coke rush, gevolgd door de langere en heftigere speedrush), en elimineren van 2 mindere dingen (snelle comedown van coke [telkens bij moeten nemen], en branden van speed)

maargoed, hebben mensen ervaringen hiermee? en waarom zou het zonde zijn van de coke? als je je speed pas neemt wanneer je trek hebt in de nieuwe lijn coke? (lees: de rush begint weg te raken, en je wilt die rush weer)

Taat

Bewuste gebruiker
Die 2 combineren zoals jij beschrijft lijken inderdaad ideaal, maar in de werkelijkheid is het gewoon kut..
Neem de drugs gewoon apart van elkaar..
Dus als je speed gaat doen gewoon de coke netjes opbergen en klaar is kees, want dan nog zul je van (goeie) speed een knetterharde rush krijgen :wave:

pretender

Belezen gebruiker
denk dat youperdepoep bedoelt: eerst de coke en als dat begint uit te werken overgaan op de speed...

heb de combo weleens gedaan maar vind het niet echt spectaculairs moet ik zeggen
... en zeker zonde van de coke..

waarom in godsnaam deze combo?.... er zijn wel betere denk.. :P

adios

Drientje

DF-koning
Hey man geen speed en coke mixen. Je blijft evenwel de pijn voelen. Je kunt de pijn tegengaan door als je net gesnoven hebt door je neus in te ademen en door je mond uit ademen totdat de pijn weg ebt. Dit duurt meestal maar een minuutje ofzo voordat het minder wordt. Ik snap trouwens niet dat jullie daar moeilijk over doen. Taking drugs-> making offers!!!

X

pretender

Belezen gebruiker
youperdepoep zei:
hehehe oke, ik ga maar eens beginnen met een zoektocht naar pep

denk dat dex een uitstekend middel is voor jou.. maar t branden blijft maar qua gevoel heb je miss een beetje mix van beide..

zoek en gij zal vinden. :wave:

caoi!!!!!!!!!!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
pretender zei:
youperdepoep zei:
hehehe oke, ik ga maar eens beginnen met een zoektocht naar pep

denk dat dex een uitstekend middel is voor jou.. maar t branden blijft maar qua gevoel heb je miss een beetje mix van beide..

zoek en gij zal vinden. :wave:

caoi!!!!!!!!!!!

Dex is uitstekend voor iedereen :) Het vinden ervan is vaak toch wel lastig.

Bovenaan