Hoi, ik gebruik af en toe cocaïne. En dan ook erg goed. Haha. Maar mijn minpunt is dat ik het lastig vind om te stoppen. Ik vind het fijn om het in mijn eentje te doen maar voel me na die tijd wel kut. Ook omdat ik een vriend heb die juist drank veel drinkt en dus redelijk dronken is. Tips voor dit allemaal?