Vraag over coke gebruik

Jeroen284

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik gebruik af en toe cocaïne. En dan ook erg goed. Haha. Maar mijn minpunt is dat ik het lastig vind om te stoppen. Ik vind het fijn om het in mijn eentje te doen maar voel me na die tijd wel kut. Ook omdat ik een vriend heb die juist drank veel drinkt en dus redelijk dronken is. Tips voor dit allemaal?
 

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb van je vraag even een eigen topic aangemaakt. Wil je in het vervolg even opletten waar je post, want je snapt toch hopelijk ook wel dat dit bijzonder weinig met een trip report over truffels te maken heeft?
 

Jeroen284

Experimenterende gebruiker
Ik heb van je vraag even een eigen topic aangemaakt. Wil je in het vervolg even opletten waar je post, want je snapt toch hopelijk ook wel dat dit bijzonder weinig met een trip report over truffels te maken heeft?

Ohja sorry, denk dat ik gereageerd heb op dtopic door op reageren te klikken. Wou inderdaad een andere topic
 

Rebell

Wijs gebruiker
Denk dat er weinig tips zijn om jou cocaïne gebruik in de hand te houden.
Het is een drugs waar de meeste mensen meer en meer en meer van willen.
Dat maakt cocaïne ook zo gevaarlijk.
Het is ontzettend duur en ontzettend verslavend.
 

Bierflesje

Experimenterende gebruiker
Wees structureel voor jezelf door met je zelf tijden (bv. om de 2 weken) af te spreken om het te gebruiken.
Weet niet hoe lang je al aan de coke zit maar als je een beginner bent zou ik het wel snel proberen.
 

Jen

Belezen gebruiker
Niet alleen gebruiken maar juist alleen met je vriendjes en vriendinnetjes want dan heb je teminste wat meer controle
 

silkroad

Bewuste gebruiker
wordt in nederland coke met speed versneden? krijg hier steeds versneden coke met ephedrine en speed :/ wat ne rommel man
 
Bovenaan