vraag over coke (snel a.u.b.)

ilyas

Bewuste gebruiker
Kan dit kwaad? Ik neem het sinds kort op voorschrift, en ga ermee stoppen want het maakt me nkel opgfuckter. Nu heb ik vandaag al 20 mg gehad. ( 2 van 10 mg, laatste naamiddag) En ik heb nu een lijn coke voor mn neus. Kan dit kwaad? Ik ben best wel nieuwsgierig naar dit spul, in zekere zin.

ilyas

Bewuste gebruiker
Ow, ik had de topictitel verandert nadat ik het topic had getypt. Het is dus rilatine dat ik op voorschrift krijg. Maar ik heb uiteindelijk het lijntje toch gedaan. Het was wel eens leuk, maar niet echt mijn ding.

Dopezilla

Badass junkie
Ritalin is ook een upper.

Overigens kan het zolang je een beetje fatsoenlijk doseert geen kwaad, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel kon bedenken.

Olle

ilyas

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Uppers en downers zijn nooit samen goed.
Sinds wanneer is rilatine een downer? Het werkt ook in op de dopamine receptoren, voor zover ik weet. En dat baarde me een beetje zorgen.
Maar, ik heb het hoe dan ook gedaan, en ik snap echt niet waarom er zoveel geld uitgaat naar coke. Wat een kutmiddel. Het gevoel is enigszins leuk, maar veel te kort. En ik kon me op letterlijk niets meer concentreren. Ik had enkel zin om te bewegen, dansen en praten.
Geen middel om een 2de keer te doen. Wat ergens ook wel goed is voor mezelf.

Flameon

Badass junkie
Dat je opgefokt raakt is opzich wel logisch. Van ritalin wordt je opgefokt als je teveel neemt, en zeker in combinatie met een nog zwaardere upper coke

Bovenaan