vraagje over drugs

mitchieee

Wijs gebruiker
ik ben dus begonne bij xtc, later 2cb en truffels’

hoogste 2cb dosering 40 mg
1keer alleen 40mg getript
1x met een vriend 36mg getript’
beide heele fijne evaring zeker toen ik het alleen deed ik vind het eigelijk nog wel te licht,

is 60mg 2cb een goed idee?
of zal ik dan meer naar de lsd moeten gaan als ik 2cb erg licht begin te vinden?

en binnenkort 2cb+ketamine gaan doen iemand evaring mee?
 

mitchieee

Wijs gebruiker
zijn getest.. alleen 40mg waren 4 ‘10mg pille,
en met me vriend 2x 18 en me vriend was zwaar aan het trippen, alleen bij mij ik ben nog redelijk helder
 
Bovenaan