Vraagje over sterke pil

mikkelk

Belezen gebruiker
Ok.. ik heb mijn pillen laten testen en uit de resultaten kwam 170mg.
Dit schijnt aardig wat te zijn als ik het goed heb.

Ik heb 1x eerder pillen genomen, maar dat was 3 keer niks, aangezien ik er weinig van voelde.
Ik weet dat 170mg toch wel wat met je doet, dus mijn vraag:

Hoe kan ik dit het best nemen..
Half pilletje slikken en daarna de andere helft?
En als ik dit doe, voel ik hem dan net zo hard als dat ik hem in 1 keer naar binnen knikker?

gr.. mikkel

Ghanzibaldhi

Experimenterende gebruiker
Gewoon in een keer vatten en zorgen dat je genoeg drinken hebt, dan kom je er van eiges achter of je het de volgende keer weer zo moet doen, bovendien is dat ook echt vet! dan space je tenminste als een gek! :beer:

Miss J

Bewuste gebruiker
Als je twijfelt zou ik gewoon eerst een halve nemen, je kunt immers altijd meer nemen! :)

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Aangezien het je 2de keer nog maar is, zou ik met een halfje beginnen.
Als het niet genoeg is kan je de andere helft er nog bijsteken. :xtc:

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
PuppiiiEyes zei:

ik nam mijn eerste keer 1 pil en met men 2de keer wouw ik zkr meer pakken :tongueout:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
T-Shorty zei:
PuppiiiEyes zei:

ik nam mijn eerste keer 1 pil en met men 2de keer wouw ik zkr meer pakken :tongueout:

Maar niet elke pil heeft eenzelfde dosis hé...
"Een pil bevat gemiddeld 70 tot 80 mg MDMA", drugs-test.nl

Zijn pil bevat 170mg das meer als 2keer zoveel...

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb ook wel eens zulke hoeveelheden in 1x op. Het leuke aan mdma is dat het met zo'n dosis nooit echt teveel kan worden ofzo. Hij kan wel ff flink inmeppen maar zelfs dan voel je je zo goed en lekker dat het je niet teveel wordt. Wil je toch het zekere voor het onzekere nemen dan raad ik je aan een halve te nemen. Wil je echt een onvergeetbare 1e keer hebben, aangezien je er de 1e keer amper wat van voelde, zou ik gewoon een hele erin gooien. Water bij de hand doet de trick.

Immo

Badass junkie
Als ik jou was zou ik voor een hele gaan de eerste keer. De eerste keer is bijzonder en zul je denk ik niet snel vergeten, dus dan kan je het beter gelijk goed doen. Zorg voor een goede setting en go for it zou ik zeggen. Wel genoeg water drinken zoals al eerder is vermeld.

tomz0r

Badass junkie
Vraagje; heb je ze zelf laten testen? Of heeft je dealer dat gedaan?

170 mg lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. Ik raad je aan om met een halfje te beginnen. Veel plezier!

mikkelk

Belezen gebruiker
Nee.. heb ze zelf laten testen. de uitslag was echt 170mg
op www.pillreports.com moet je de gele AP zoeken.

Gister eerst de halve genomen, sloeg lekker in en na nog een kwartier ging ik al keihard.
2 uur later nog een halfje bijgenomen en heb heel de avond van de heerlijke tintellingen genoten.

Echt een aanrader dese pillen, geloof mij!

mikkelk

Belezen gebruiker

TrippleKX

Belezen gebruiker
jongens jongens..
je gaat echt niet zomaar neer van een xtc'tje hoor, of het nu de 1ste keer is of de 2de keer..
er word altijd zwaar overdreve over gedaan..
mijn eerste pilletje wat een blauwe mitshu (hele).. maar dan ging ik vet hard maar had er geen spijt van..
en mijn lengte was toen 1,55 ofzo en gewicht 45/50 kilo dus.
ik zeg een hele.. en er gebeurt echt niks met je als je het niet gaat combineren met andere drugs of veel alcohol.. en als je dat wel doet is de kans als nog niet groot dat je ener gaat

Flaffie

Wijs gebruiker
TrippleKX zei:
jongens jongens..
je gaat echt niet zomaar neer van een xtc'tje hoor, of het nu de 1ste keer is of de 2de keer..
er word altijd zwaar overdreve over gedaan..
mijn eerste pilletje wat een blauwe mitshu (hele).. maar dan ging ik vet hard maar had er geen spijt van..
en mijn lengte was toen 1,55 ofzo en gewicht 45/50 kilo dus.
ik zeg een hele.. en er gebeurt echt niks met je als je het niet gaat combineren met andere drugs of veel alcohol.. en als je dat wel doet is de kans als nog niet groot dat je ener gaat

als je informatie over een drugs wil moet je niet bij jou wezen. :beer:

pixo207

Belezen gebruiker
Een halve, en een half uur later de andere helft. Dan is de inslag niet zo fel en heb je even tijd om te wennen :) .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat er bij psychedelica lagere dosissen voor beginners wordt aangeraden kan ik nog inkomen. Maar hier.. of je het nu naar je zin hebt of keihard naar je zin hebt, je gaat echt niet dood van een goede pil!

mikkelk

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Dat er bij psychedelica lagere dosissen voor beginners wordt aangeraden kan ik nog inkomen. Maar hier.. of je het nu naar je zin hebt of keihard naar je zin hebt, je gaat echt niet dood van een goede pil!

Inderdaad..
Volgende keer slik ik gewoon een hele en ik laat het gewoon over mij heen komen :grin:
Kan niet veel fout gaan als ik me aan de standaard "regeltjes" hou.

Bovenaan