Vraagje van een leek

T-Shirtje

Newbie
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje over afgelopen weekend. Ik ben een absolute nitwit wat betreft drugs vandaar dat ik mijn vraag hier stel aan jullie.

Het is zo dat ik met Koninginnedag gezellig 2 uurtjes in een tent heb staan dansen met mijn vriend en wat vrienden, overdag had ik hooguit 4 wijntjes gedronken en tussendoor goed gegeten, s'avonds zijn we op de fiets naar de tent gegaan daar heb ik max. 4 wijntjes gedronken.

Eenmaal naar huis op de fiets kan ik me nog maar heel weinig herinneren. Ik ben gevallen heb ruzie gemaakt met mijn man hahah geen idee waarom?? Heb op het toilet thuis enorm zitten stuipen volgens mijn man en in bed heb ik een vreselijke hyperventilatie aanval gehad. s'morgens ging het allemaal wel weer redelijk maar ik kon me helemaal niets meer herinneren!! Geen hoofdpijn maar later wel ongelooflijk misselijk en vreselijk beven onophoudelijk beven en koud. Dit heeft 2 uur geduurd en toen was het weer over. Als jullie me hadden gezien hadden jullie mogelijk gedacht dat ik zo uit de goot was opgeraapt hahaha en 2 uur later helemaal niets meer??

Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.

Ik ben wel eens dronken geweest maar heb me dan altijd alles nog herrinnerd.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zou zeggen dat als ik je verhaal zo lees, en je niet simpelweg stomdronken was, het zou kunnen de omschrijving die jij geeft erbij herken ik niet zelf persoonlijk. Dus alleen maar speculeren erover kan ik, maar daar hebben we niets aan, een downer klinkt het in ieder geval niet te zijn als het iets was, klinkt als een upper/tripmiddel/mengsel van iets raars ofzo als het iets raars was.

Tip mocht het ooit weer gebeuren of iets, kan je zo een test doen bij de dokter (zo snel je kan!) heb je zekerheid erover mocht zoiets weer gebeuren!

T-Shirtje

Newbie
Ik drink ongeveer 2 wijntjes in de week bijv.op zaterdag, het gekke is dat ik dit gewoon nog nooit eerder heb gehad volgens mijn man was ik wel wat ontremt maar op het andere forum de .info kunnen ze dat niet normaal vragen jammer genoeg...

Met mijn gezondheid is niets mis ik gebruik geen medicijnen.

Bedankt dat jullie wel serieus willen reageren!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zeg, het is de alcohol. Mensen vergissen zich er nogal makkelijk in hoe verre alcohol gewoon een hardere drugs is dan de meeste harddrugs.

Drinken is slecht voor je. :wave:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.

Het kan (bijna) niet anders dan dat er iets in je drankje is gedaan. Waarschijnlijk GHB, maar het kan ook iets anders zijn. Een dergelijk heftige reactie krijg je niet van alcohol, tenzij er iets met je aan de hand is maar zoals je zelf al zegt ben je verder gezond en gebruik je geen medicijnen. Wees in het vervolg dus voorzichtig.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Velen die het niet door gehad hebben, al waren die misschien te dronken maar dan nog is het goed mogelijk.

dain

Bewuste gebruiker
Nou je bent toch al een hele baas als je ghb in een wijntje leegdrinkt zonder een kokhalsneiging erbij.

MDMC

Belezen gebruiker
Svali zei:

Het kan (bijna) niet anders dan dat er iets in je drankje is gedaan. Waarschijnlijk GHB, maar het kan ook iets anders zijn. Een dergelijk heftige reactie krijg je niet van alcohol, tenzij er iets met je aan de hand is maar zoals je zelf al zegt ben je verder gezond en gebruik je geen medicijnen. Wees in het vervolg dus voorzichtig.
De beschrijving die zij geeft lijkt totaal niet op de werking van GHB. En daarnaast vergeet je iets.. GHB + Alcohol = slapen of terwijl nok out!

Kotsen en hyperventileren van G heb ik nog nooit van gehoord..

dain

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat svali van GHB verstand heeft, maar ja, hard roepen kan iedereen.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarschijnlijk geen GHB als ik de overige reacties zo lees, en GHB expert ben ik zeker niet. Maar zeker kan het ook wat anders zijn.

Ik denk niet dat svali van GHB verstand heeft, maar ja, hard roepen kan iedereen.

Neem dan vooral jouw eerste reactie in dit topic...

MDMC

Belezen gebruiker
Misschien iets van piperazine oid? Ik kan eigenlijk niks bedenken wat op de beschrijving van de TS lijkt..

Skippy

Wijs gebruiker
GHB proef je echt niet altijd, zeker niet als je al een glaasje op hebt.
Ook ik ben erin gestonken, gelukkig had ik mn maatjes bij me en ging ik er eigenlijk best goed op :)

MDMC

Belezen gebruiker
Skippy zei:
GHB proef je echt niet altijd, zeker niet als je al een glaasje op hebt.
Ook ik ben erin gestonken, gelukkig had ik mn maatjes bij me en ging ik er eigenlijk best goed op :)
Dan moet je goed kets lam zijn wil je dat niet proeven. Ik bedoel, als jij een zoutvaatje achterover tikt dan merk jij dat vast wel , ookal ben je zo bezopen als wat. GHB idem :grin: Maar ik kan goed begrijpen dat je in dat geval minder snel alert bent erop. Maar helemaal niet proeven, mhmm dat is voor mij toch moeilijk te geloven.

Ik vind dit echt weer zon voorbeeld waaruit blijkt dat alcohol zo onderschat wordt!!! Ik heb dit ook meerdere keren gehad! Eerste keren dacht ik ook zeker iets in me drankje, maar dat er 5x bij mij iets in me drankje wordt gedaan vond ik beetje ongeloofwaardig worden! Dit kan gewoon gebeuren bij alcohol!! En dat je andere keren meer of net zoveel gedronken hebt zegt niks! het kan zo opeens verkeerd vallen, waarschijnlijk is je lichaam gevoelig voor drank, dus ik adviseer je er altijd voorzichtig mee te zijn!

flasherke

Newbie
GHB kan die tekens ook wel vertonen, al meegemaakt bij mensen. Maar zoals hier vermeld dat je GHB niet smaakt in wijn zou mij ook erg verbazen maar het kan inderdaad zat gevoel geven en je doen overgeven (iets te veel K.O) en ik heb al meegemaakt dat vriendin hier erg agressief op werd ( terwijl ik iedereen leuk vind op GHB :P ) maar om over te geven op GHB moet je al veel nemen vind ik toch en dit niet smaken zou mij verbazen.

Ik heb ook al vaak ondervonden hoe erg alcohol uit de hoek kan komen. Ik zelf kan heel goed tegen drank en heb ook als situaties voorgehad dat ik dacht dat er iets in mijn drankje gedaan was, maar ik ken zo goed als alles dat ze in mijn drankje kunnen doen en daar zou ik zo niet op reageren :mrgreen: . Alcohol is idd harddrugs en veel gebruik van alcohol kan leiden dat je na een tijd black outs gaat beginnen hebben als je te veel drinkt als je dit vaak begint voor te hebben is dit wel schadelijk (of schadelijker :P) voor de hersennen.

Bovenaan