Hallo, ik zal even een inleiding geven.
1,2 jaar geleden ben ik een keer vreselijk out gegaan van speed. Dit was dan misschien ook wel onze eigen schuld, 25 lijnen de eerste keer van ongeveer 7:00 savonds tot 11 u sochtends door gehaald. Ben die dag toen ook nog wakker gebleven tot dat ik dus de dag erna savonds in een keer heel erg vaag werd. Ik schreeuwde om hulp van het balkon, het leek alsof er een prikkeldraad om mijn buik zat en vervolgens ik dacht dat ik dood ging, en ik begon roodgloeiend te worden alle ledematen waren bezweet zelfs op de plekken waar je van denkt, wow! Kan daar zweet ontstaan?. Maar goed, ik begon opgegeven moment helemaal te shaken denk ik 20 minuten op de bank. Opgevevn moment viel mijn bewust zijn weg en heeft iemand mij onder de douche gelegd en met water besproeid. Ik kwam wat bij maar begon weer te trillen en te shaken. Ik was doods bang en riep weer om hulp en vroeg of er 112 werd gebeld. Maar ik werk in een ziekenhuis en het lijkt mij niet heel verstandig om daar dan heen te gaan. Maar goed, opgeven moment is een vriend van mij bij mij gebleven tot ik sliep en heeft meerdere malen gecheckt of ik nog wel bij was en normaal sliep. De volgende ochtend werd ik wakker met een ongelofelijke angst. Ik durfde mijn bed niet meer uit en dacht dat als ik het bed uitstapte dat ik in elkaar zou zakken. Dus hulp gebeld en ben toen opgevangen bij mijn ouders en die hebben mij toen een paar dagen rust gegeven en mij bij laten komen. Na een dag of 3/4 was ik weer de oude.
Dit was 1.2 jaar geleden.
-----
Nou heb ik gister weer een keer speed gebruikt wel veel minder maar alsnog. Ik denk ongeveer 7/8 sleutelpuntjes met 15/20 mg
Nou mijn vragen.
- de laatste sleutel was om 11 uur savonds en om 12 uur sliep ik als een blok. De volgende ochtend ben ik klaar wakker en voel me alsof ik best wat gesnuifd had. Geen last van kater ect. Hoe is dit mogelijk terwijl ik de vorige keer zo ongelofelijk kapot ben gegaan.
- 1.2 jaar geleden was dit een paniek aanval of angstaanval waardoor ik dus letterlijk dacht dat ik dood ging of had dit best gekundt met zoveel speed de eerste keer?
Dan moet ik er wel bij vertellen. 1.2 jaar gelden 2 dagen niks gegeten. Wel veel gedronken en de dag daarvoor nog een XTC van 220mg op.
Ik ben benieuwd baar jullie reacties!
(Excuses voor taalfouten, last van dislecsie.
Groeten VOX
1,2 jaar geleden ben ik een keer vreselijk out gegaan van speed. Dit was dan misschien ook wel onze eigen schuld, 25 lijnen de eerste keer van ongeveer 7:00 savonds tot 11 u sochtends door gehaald. Ben die dag toen ook nog wakker gebleven tot dat ik dus de dag erna savonds in een keer heel erg vaag werd. Ik schreeuwde om hulp van het balkon, het leek alsof er een prikkeldraad om mijn buik zat en vervolgens ik dacht dat ik dood ging, en ik begon roodgloeiend te worden alle ledematen waren bezweet zelfs op de plekken waar je van denkt, wow! Kan daar zweet ontstaan?. Maar goed, ik begon opgegeven moment helemaal te shaken denk ik 20 minuten op de bank. Opgevevn moment viel mijn bewust zijn weg en heeft iemand mij onder de douche gelegd en met water besproeid. Ik kwam wat bij maar begon weer te trillen en te shaken. Ik was doods bang en riep weer om hulp en vroeg of er 112 werd gebeld. Maar ik werk in een ziekenhuis en het lijkt mij niet heel verstandig om daar dan heen te gaan. Maar goed, opgeven moment is een vriend van mij bij mij gebleven tot ik sliep en heeft meerdere malen gecheckt of ik nog wel bij was en normaal sliep. De volgende ochtend werd ik wakker met een ongelofelijke angst. Ik durfde mijn bed niet meer uit en dacht dat als ik het bed uitstapte dat ik in elkaar zou zakken. Dus hulp gebeld en ben toen opgevangen bij mijn ouders en die hebben mij toen een paar dagen rust gegeven en mij bij laten komen. Na een dag of 3/4 was ik weer de oude.
Dit was 1.2 jaar geleden.
-----
Nou heb ik gister weer een keer speed gebruikt wel veel minder maar alsnog. Ik denk ongeveer 7/8 sleutelpuntjes met 15/20 mg
Nou mijn vragen.
- de laatste sleutel was om 11 uur savonds en om 12 uur sliep ik als een blok. De volgende ochtend ben ik klaar wakker en voel me alsof ik best wat gesnuifd had. Geen last van kater ect. Hoe is dit mogelijk terwijl ik de vorige keer zo ongelofelijk kapot ben gegaan.
- 1.2 jaar geleden was dit een paniek aanval of angstaanval waardoor ik dus letterlijk dacht dat ik dood ging of had dit best gekundt met zoveel speed de eerste keer?
Dan moet ik er wel bij vertellen. 1.2 jaar gelden 2 dagen niks gegeten. Wel veel gedronken en de dag daarvoor nog een XTC van 220mg op.
Ik ben benieuwd baar jullie reacties!
(Excuses voor taalfouten, last van dislecsie.
Groeten VOX