Waar kan je lege capsules halen?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hallo DF-ers!

In welke winkels kan ik capsules halen voor rond de 100 - 200 mg (mephedrone)? (Of groter)
Geen internet winkels graag, moet ze voor morgen hebben dus dat heeft geen zin!

Hebben smartshops ze?
Of welke ''normale'' winkels?
:wave:

Meeste smartshops hebben wel lege capsules te koop. =) Sowieso kan je ze dacht ik ook bij Azarius bestellen.

Ik ben ooit eens een stuk of 6 smartshops in adam af gegaan opzoek naar lege caps, maar nergens gevonden. Dus als iemand een smartshop weet in adam graag :)

Hmm.. vreemd, de smartshops waar ik ben geweest heb ik ze altijd gevonden. Al waren het voornamelijk 2 smartshops, welke niet bepaald in de buurt van Amsterdam liggen. ;3

Idemdito in Utrecht hier ook geen zoektocht nodig. Gewoon naar een smartshop gaan en haal er 100 voor 10eur tenminste dat vragen ze ervoor hier.
Ik dacht dat je ze ook bij de apotheek kon halen(correct me if i'm wrong) en dat zou veel geld schelen.

Ik vraag het de volgende keer gewoon zelf wel even daar moet er dinsdag toch weer heen :wink:

Waarom haal je ze niet gewoon in een apotheek?
Daar hebben ze ze steeds en zijn ze goedkoper.

Verzin zelf maar een smoesje als ze eventueel zouden peilen naar je intentie :wink:

Bij de apotheek kan je er heel veel voor weinig geld krijgen en je weet 100 % zeker dat je goede capsules hebt

ErnstJünger zei:
Waarom haal je ze niet gewoon in een apotheek?
Daar hebben ze ze steeds en zijn ze goedkoper.

Verzin zelf maar een smoesje als ze eventueel zouden peilen naar je intentie :wink:
gewoon zeggen:``om drugs in te stoppen``, is toch niet verboden of wel, een zak capsules met lucht verkopen aan iemand die drugsgebruikt?

Ik heb er 100 gekocht op ebay voor nog geen 2euro en 1euro verzending uit de UK.
Nog niet getest maar denk niet dat hier iets mis mee kan zijn.

Was bij de apotheker hier 1,60 voor 100 kwijt.
Maat maakte niets uit, van inniemini's tot capsules die ik niet eens wil doorslikken. :eek:

wow krijg je die ook bij de apotheek ..... en wat voor smoes gebruik je dan om die mee te krijgen? Je kan denk ik moeilijk een zak lege caps vragen zonder verklaring?!

Flameon zei:
wow krijg je die ook bij de apotheek ..... en wat voor smoes gebruik je dan om die mee te krijgen? Je kan denk ik moeilijk een zak lege caps vragen zonder verklaring?!
cropp zei:
gewoon zeggen:``om drugs in te stoppen``, is toch niet verboden of wel, een zak capsules met lucht verkopen aan iemand die drugsgebruikt?

Flameon zei:

Ik vertelde die man dat ik graag pluggde, maar dat zetpillen zo duur waren :lol:

Maar ik zie je reactie maar als grap, jij zou toch moeten weten dat je capsule's gewoon kunt kopen.. :wave:

Terug
Bovenaan