Waar verstop jij je drugs?

Ik had een keer een zakje met pillen (voor eigen gebruik)
Maar ik had nog één zakje met 2 pillen voor iemand anders, mocht dat nodig zijn.

Dat ik dat 2e zakje ook had was ik even vergeten. Had het gewoon in mijn jaszak laten zitten met de rits open. Oeps! :oops:
Gelukkig voelden ze het niet en kwam ik er pas na binnenkomst na de fouillering achter.
Dat was mazzel, anders waarschijnlijk, op dit feest, feest direct voorbij :-(

In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.

Ranko zei:
In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.

Ik verstop mijn drugs in de vriezer of in de la. Of in de koelkast of gewoon op tafel.

Aalpoepert zei:
Ranko zei:

Nope, er zat een soort van muur tussen, dus nooit zal er eigenlijk iemand kijken. Hell, mijn condooms en longvloei lagen er nog vanaf mijn 14e. Dus 6 jaar lang heeft er niemand gekeken :P

Naast mijn hoofdkussen en op mijn nachtkastje. Daar leg ik ze dus

snuifbuis zit in een houten doosje met een vogeltje, als ik aan een hendeltje trek komt mijn snuifbuis te voor schijn :D

Overal waar er maar plek voor is, die balen wiet gewoon in de schuur, blotters als behang,speed in een emmer naast mijn bed,en van die mdma kristallen heb ik zo'n zoutlamp gemaakt...
:D :D :D

Bijlagen

• lampje.jpg
    lampje.jpg
    5 KB · Weergaven: 1.144
Thuis gooi ik het gewoon altijd in een tas, niemand die daar in kijkt en zo heb ik nog wel eens een verrassing als ik een tas pak waarvan ik het niet meer wist :)

Ik heb het in een leeg smint doosje in mijn tasje met maandvervand (sorry:p)
En die zit dan weer in mijn tas.
Nooit iemand achter gekomen :D

Het zwerft overal met blisters vooral soms met nog wat erin,op cappie speed ik zakje.
Vriezer voor de rest gewoon..

Gelukkig hoef ik het alleen op te bergen mocht er familie langskomen.
Dan zit het in mn spaarpot :P
Als ik naar feesten ga gewoon in mn bh en anders in mn broek.
Toch grappig dat alle kerels altijd binnenstebuiten worden gekeerd, terwijl ik alles bij me moet houden en ik zo door mag lopen :D

In een platic sealtje in dan tussen de billen mee, op het feest er weer uithalen, en voila

Thuis heb ik het gewoon in een doosje liggen. Ik woon in m'n eentje dus zolang het niet in het zicht ligt voor bezoek... Hoef ik me niet te verantwoorden.
Als ik naar een feest ga doe ik het in een zakje in m'n bh. Fijn zo'n extra push-up effect :D

Ranko zei:
Aalpoepert zei:
Ranko zei:

Nope, er zat een soort van muur tussen, dus nooit zal er eigenlijk iemand kijken. Hell, mijn condooms en longvloei lagen er nog vanaf mijn 14e. Dus 6 jaar lang heeft er niemand gekeken :P

waarom verstop je je condooms.. mijn ouders zoude het alleen maar fijn vin den a\ls ze condooms zien ligge.. oke ze zulle wel ff raar kijke matog ;p

Stop 't altijd achter mijn bh, ook als ik gewoon 's avonds stad ofso in ga!
& als ik voor de tijd weet dat er een goede controle is met honden ofso; in condoom naar binnen drukken.

Gewoon in je handpalm houden bij et fouilleren..

Het is heel simpel, maar het werkt wel vaak.. Beveiligers leggen de focus te vaak op de spullen van mensen. Ik sta zelf regelmatig als beveiliger op dancefeestjes. :wink:

Wel eens in mijn schoenen gedaan op een feest...

En heb ook wel een op een feest van iemand gekocht die zeker wel iets van 100 pillen bij zich had... (Dance valley). Daar blijf ik mij maar bij afvragen hoe hij zulke grote hoeveelheden binnen heeft kunnen krijgen...

Verder thuis gewoon in een doosje, of op m'n bureau. Ik gebruik vrijwel nooit en m'n moeder weet het.

Terug
Bovenaan