Dutchy zei:
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Ohja zijn die smartshop kruiden leuker?
Zoekfunctie, topic nummer zoveel met de vraag of alcohol wel de moeite waard is.
Als ik objectief ben, paddo's zijn stukken leuker dan je lam drinken.
Volgens mij moet je dan nog eens goed opzoeken wat objectief betekend
Ik vind
alcohol een stuk beter dan al die tripmiddelen. Ik ben bang voor een bad trip en wil mezelf nog wel enigszins in de hand hebben. Ik ben blij met de wereld die er nu is en hoef niet allemaal shit te vreten om de wereld er anders uit te laten zien
Je bedoelt de werking van alcohol, alcohol zelf is niet beter dan tripmiddelen, bij verre niet

.
Verder is je angst voor een bad trip vrij vaak voorkomend, heb ik al van veel mensen gehoord. Ik probeer die personen dan meestal ook niet te overtuigen dat ze het moeten proberen, gaat toch 4 van de 5 keer fout. Alleen zijn dat toch wel 2 verschillende dingen. Wanneer je paddo's neemt, ben je meestal in een vetrouwde omgeving waar jeje prettig bij voelt, met (meestal dan) niet teveel mensen, je doet het om vette dingen te zien (amusement dus), jezelf beter te leren kennen of jezelf te verbeteren bijvoorbeeld. Alcohol drink je meestal met vrienden en voornamelijk voor amusement of juist om shit te vergeten die je dwars zit. Totaal niks mis mee, maar je lost er geen ene flikker mee op. Dat hoeft natuurlijk ook niet, tenzij je dat wil. Bij paddo's bv, kan je met die problemen geconfronteerd worden en ze aangaan. Kan ook zonder paddo's, maar sommige dingen zitten zo diep, die krijg je er vrij moeilijk uit.
Ik heb natuurlijk ook al vaker zo veel gezopen dat ik 's ochtends wakker werd en dacht, wtf, waar ben ik?! En als ik dan de verhalen hoor van de shit die ik uitgevoerd heb, begin ik me af en toe toch behoorlijk kut te voelen. Echt zat zijn, resulteerde bij mij er meestal in dat ik dingen heb gedaan die ik beter niet had kunnen doen, af en toe zijn dat dingen die gezegd worden die ook wel uit je onderbewustzijn komen, maar meestal komt dat er dan behoorlijk fout uit en leer je er niet veel van. Dat vind ik persoonlijk meer 'mezelf niet in de hand hebben' dan bij paddo's, dan ga ik ervoor. Zijn natuurlijk genoeg keren geweest wanneer ik gewoon zonder enige nare gebeurtenissen naar huis ging, ik wil alcohol geen slechte naam geven ofzo

.
Adie wa

.