Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
fatsoen1 zei:ik denk eerder waarom coke vaak, immers coke is tien keer zo duur, tien keer zo snel op, en de werking lijkt op elkaar
jimi zei:De werking lijkt inderdaad op elkaar..
Als je er niks aan vond, was het inderdaad troep. Het voelt lekker, je wordt vrolijk, praterig, je vindt de mensen om je heen aardig, het duurt lang, het is goedkoop, als je goed doseert en geen nachten door gaat valt de kater ook wel mee. Ik zie genoeg voordelen. Laten testen is wederom het antwoord.jimi zei:Ja dat heb ik. En ik vond er niks aan.
De werking lijkt inderdaad op elkaar, maar ik zie veel meer voordelen in coke en ik vind speed sowieso troep.
jimi zei:Ja dat heb ik. En ik vond er niks aan.
De werking lijkt inderdaad op elkaar, maar ik zie veel meer voordelen in coke en ik vind speed sowieso troep.
ExceptionalInsight zei:Als je er niks aan vond, was het inderdaad troep.
fatsoen1 zei:pep en coke lijken wel degelijk op elkaar, tis niet exact hetzelfde maar beide uppers zijn vergelijkbaar
Echt waar joh? Jouw speed doet zeker ook alleen branden en verder niks?Immo zei:Meningen verschillen he.
fatsoen1 zei:pep en coke lijken wel degelijk op elkaar, tis niet exact hetzelfde maar beide uppers zijn vergelijkbaar
wtf, wie heeft je dat wijs gemaakt?Cool, het klinkt als een sprookjejimi zei:...... je blijft honderd jaar wakker.....