Waarom verkopen smartshops geen RC's?

ATGC

Bewuste gebruiker
(Let op, discussie over het waarom van iets, geen oproep tot het vermelden van smartshops die RC vendor zijn :) )

RC's zijn wettelijk legaal, maar toch lijken smartshops ze nooit te verkopen. Ik kom vrijwel nooit in dergelijke zaken, meestal zijn het collecties waterpijpen, wierrook, paddestoelen en wat kruidenextracten met (soms) psychoactieve werking (Kratom e.d.).

Ik vermoed dat het zowel een wettelijke als culturele oorzaak heeft, smartshops zitten vaak in de "natuurlijke" hoek en RC's horen daar niet echt bij. Tevens zal een smartshop zo de politie aan de deur hebben als ze witte poeiers of vage pilletjes in gripzakjes verkopen.

Dat is dus mijn visie erop, misschien dat mensen er anders over nadenken?

Prison

Bewuste gebruiker
Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam.

Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ga anders eens de ingrediënten bestuderen van hun "bong cleaner" en andere ogenschijnlijk nutteloze stoffen die "niet voor consumptie bedoeld" zijn :lolol:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk omdat de RC’s offi
Ga anders eens de ingrediënten bestuderen van hun "bong cleaner" en andere ogenschijnlijk nutteloze stoffen die "niet voor consumptie bedoeld" zijn :lolol:
volgens mij valt dat soort “verkopen” de laatste jaren tegen. Vroeger had je dat veel meer, zogenaamde producten etc.

Erowido

Experimenterende gebruiker
Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam.

Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet.

Oehh Vertell :hearteyecat::hearteyecat: