godverdomme, dacht ik even origineel te zijn door tomate crevette te postenloadrunner zei:

Nee joh, is niet vies... Niet zeuren...loadrunner zei:wel de neus dichtknijpen als je vind dat ze moet slikken.
Nick de Neger zei:In de ader van me linker arm ter hoogte van me elleboogholte, lijkt me logisch![]()
je weet hetOom Klaas zei:Ik spuit liever ergens in, bij voorkeur de vrouwelijke ingang....alhoewel de normaal gesproken uitgang ook niet mis is![]()
Gemini zei:Nick de Neger zei:In de ader van me linker arm ter hoogte van me elleboogholte, lijkt me logisch![]()
Hahaha!![]()
Drientje zei:Nee joh, is niet vies... Niet zeuren...loadrunner zei:wel de neus dichtknijpen als je vind dat ze moet slikken.

TrippyShit zei:Drientje zei:Nee joh, is niet vies... Niet zeuren...loadrunner zei:wel de neus dichtknijpen als je vind dat ze moet slikken.
![]()
Nick de Neger zei:Die heb ik bij iemand anders in ze msn naam zien staan![]()
caatje zei:Graag over mn schimmel nagels van mn grote tenen.
gehalte weer wat omlaag hoor :PyeahAngramar Temenos zei:Nick de Neger zei:Die heb ik bij iemand anders in ze msn naam zien staan![]()
Deadlock hé?
Mijn tong is als boter die smelt op hun borsten bij aanraking TrippyShit zei:caatje zei:Graag over mn schimmel nagels van mn grote tenen.
Dat brengt hetgehalte weer wat omlaag hoor :P
Maar soms gebeurt dat toch per ongeluk ? Dan ga je toch niet lastig worden :Pazgaza zei:Zolang het niet in mijn ogen, neus of haar komt vind ik alles best op dat punt.
buzzrider zei:Maar soms gebeurt dat toch per ongeluk ? Dan ga je toch niet lastig worden :Pazgaza zei:Zolang het niet in mijn ogen, neus of haar komt vind ik alles best op dat punt.
Mannen slikken toch ook vrouwen vocht door? Dan kan ik best af en toe wat sperma slikken....TrippyShit zei:Zijn er toch een paar die het klaarkomen in hun mond niet erg vinden.. Had ik niet verwachtEigenlijk..
Drientje zei:Mannen slikken toch ook vrouwen vocht door? Dan kan ik best af en toe wat sperma slikken....TrippyShit zei:Zijn er toch een paar die het klaarkomen in hun mond niet erg vinden.. Had ik niet verwachtEigenlijk..
![]()