Waarover spuit jij het liefst?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

tomz0r

Badass junkie
Maakt niet zo heel veel uit. Wat ik altijd wel super vind tijdens het hoogtepunt is oogcontact. Wooh :hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik spuit liever ergens in, bij voorkeur de vrouwelijke ingang....alhoewel de normaal gesproken uitgang ook niet mis is :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De stoffen in manlijk zaad, weken inderdaad tegen infecties, als je in de jungle zit, en een snee in je arm krijgt, kan je dit gebruiken om de wond te dichten en te ontsmetten, om zo te voorkomen, dat je er aan dood gaat. Bacterien groeien namelijk enorm in 100% luchtvochtigheid en 35+ graden celcius. in zaad zitten natuurlijke afweerstoffen die alle andere cellen die niet van jou komen dood maken ( dit in de oertijd, waarbij het sterkste zaad zorgt voor nakomelingen. Want als er andere zaadcellen die niet van jou waren nog in de vagina van de vrouw aanwezig waren, werde deze erdoor gedood.

let wel op, wekr alleen bij je eigen zaad. anders gaat de infectie extra snel.

Mindgamer

Badass junkie
Nadat God haar erop heeft gewezen dat ze haar afspraakje in het ziekenhuis niet moet vergeten, waar ze haar van binnen helemaal schoon maken.
Dat is iets wat God van vrouwen eist en ze doen het, want ik ben God, de vinger die maar naar ze hoeft te wijzen om zijn wil bevredigt te zien worden.
Mijn zaad is te lui om concurrentie te doden met speren en heel veel vuur :hearteyes:

Ohjah, klaarkomen in monden vind ik nogal smerig en sletterig, dus bij een feminist die mijn vrijheid in haar handen heeft; doe ik dat soort dingen gewoon niet, dat wekt een afkeer bij mij op en is de kans groot dat ik met een jachtgeweer mijn vrijheid terug ga eisen.
Een tong die haar reet en tieten helemaal aflikt doe ik dan weer wel met een hart vol liefde :smoke: Mijn tong is als boter die smelt op hun borsten bij aanraking :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
buzzrider zei:
azgaza zei:
Zolang het niet in mijn ogen, neus of haar komt vind ik alles best op dat punt.
Maar soms gebeurt dat toch per ongeluk ? Dan ga je toch niet lastig worden :P

Is nog nooit gebeurd, maar ik zou niet boos worden ofzo, zou het gewoon liever voorkomen. Vooral in mijn ogen lijkt me gewoon veel te naar.

Drientje

DF-koning
TrippyShit zei:
Zijn er toch een paar die het klaarkomen in hun mond niet erg vinden.. Had ik niet verwacht :openmouth: Eigenlijk..
Mannen slikken toch ook vrouwen vocht door? Dan kan ik best af en toe wat sperma slikken.... :wink:

Bovenaan