waarschuwing...heroine moeskroen

L

lid 151055

Gast
beste,

heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!

Laatst bewerkt door een moderator:

FerdFatoehaus

Badass junkie
beste,

heroinegebruikers weten waarover ik spreek...het is verslavend en duur.veel dealers zijn klojo's....wil gebruikers waarschuwen die van plan zijn om hun heroïine aan te schaffen in Moeskroen en omstreken...inderdaad dealers vragen enkel [ modknip: geen prijzen noemen ] per gram en je moet minstens 5 gram aankopen...NIET DOEN !!!! kwaliteit is echt slecht !!! het heeft mijzelf al waarschijnlijk duizend euro gekost !!!! je hebt er ECHT niks aan !!!!
Prijzen noemen is hier niet toegestaan.

inner_search

Badass junkie
beste,

Waarom blijven kopen voor 1000e euro's aan ** euro voor * grams (prijzen mag je niet noemen hier...)
Als je er nix aan hebt ?
Je gaat toch ook niet terug naar de cokedealer als hij je speed mee geeft voor ** euro ?.

Snap dat je je fix nodig hebt , maar als je je fix niet hebt omdat je rommel koopt kan je even goed nix kopen.

L

lid 151055

Gast
SORRY voor het vernoemen van de prijs,wist niet dat het niet mocht..EXCUSES !!!

dendikken

Newbie
heb moeten mijn naam veranderen,doordat ik mijn mailadres niet meer wist :confounded:
tja blijft een beetje een probleem om goeie te vinden...één adres heb ik met aanvaardbare kwaliteit.
gebruik niet alle dagen hoor,moet ook werken hé.zouden ze daar niet leuk vinden als ik er sliep...haha
C-Man...dacht je dat ik dood was ofzo?

Lemmy

Badass junkie
heb moeten mijn naam veranderen,doordat ik mijn mailadres niet meer wist :confounded:
tja blijft een beetje een probleem om goeie te vinden...één adres heb ik met aanvaardbare kwaliteit.
gebruik niet alle dagen hoor,moet ook werken hé.zouden ze daar niet leuk vinden als ik er sliep...haha
C-Man...dacht je dat ik dood was ofzo?

Ja.

dendikken

Newbie
ik geef het op...altijd maar onnodig geld spenderen aan troep..die nergens op trekt..jammer genoeg is het uiteraard niet makkelijk om defintief te stoppen !!!!

@dendikken. Stap over op kratom, is legaal te bestellen op internet. Kennis opdoen over kratom en kappen met die klote dope, zelfs al vind je sterk spul: heroïne afhankelijkheid is een gevangenis, zelf zat ik nog liever in de bajes op sommige momenten! Succes!

Gebruikte zelf de eerste dagen elke keer als ik last kreeg 2 tramadol capsules 50mg en 2, 3 maal daags 10mg diazepam. Na 10 dagen over op de kratom

Geen pijn, niks. Wel alles organiseren zodat je er ook af blijft nadien, desnoods een nieuwe omgeving en daar dan natuurlijk de juiste mensen op zoeken. Dope maakt je brein gehandicapt, wat een verlies!

Bovenaan