Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flip Trip zei:Alles wat invloed heeft op je hersenen en lichaam, dus medicijnen en alle psychoactieve stoffen. Suiker zou ik niet als drug betitelen want dat is meer een bouwsteen en energieleverancier, zoals benzine voor een auto. Maar er zitten meerdere stoffen in energydrankjes wat ik drugs noem.
BlackRobBlunt zei:Flip Trip zei:Alles wat invloed heeft op je hersenen en lichaam, dus medicijnen en alle psychoactieve stoffen. Suiker zou ik niet als drug betitelen want dat is meer een bouwsteen en energieleverancier, zoals benzine voor een auto. Maar er zitten meerdere stoffen in energydrankjes wat ik drugs noem.
Moet jij iemand die nog nooit suiker naar binnen heeft gekregen eens zien reageren op een suikerklontje![]()
Nick de Neger zei:Een drug is een stof die de werking van de hersenen / het zenuwstelsel tijdelijk doet veranderen.

Spor zei:Nick de Neger zei:Een drug is een stof die de werking van de hersenen / het zenuwstelsel tijdelijk doet veranderen.
Flameon zei:Spor zei:Nick de Neger zei:Een drug is een stof die de werking van de hersenen / het zenuwstelsel tijdelijk doet veranderen.
Prima verwoord, en een genotsmiddel
Suikers, vitamine, etc vallen niet onder drugs.
aka mijn postNick de Neger zei:Een drug is een stof die de werking van de hersenen / het zenuwstelsel tijdelijk doet veranderen.
Ah oké. Ik snapte dat moeilijke woord niet zo goedbuzzrider zei:aka mijn postNick de Neger zei:Een drug is een stof die de werking van de hersenen / het zenuwstelsel tijdelijk doet veranderen.![]()
tomz0r zei:Ik weet niet of een genotsmiddel zijn een eis is. Anders zou je kunnen discussiëren of sommige tripmiddelen drugs zijn, niet?
Ik eet fruit wel met dat doel, tenminste, ik doe mijn best dat te doen, maar broodjes frikandel zijn zoveel lekkerderFlameon zei:Suikers / vitamine zitten in heel veel dingen, dus in principe eet je die niet bewust om je hersenen te veranderen denk ik
Zazuu. zei:als het verboden is