Wat betaal jij voor je coke?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lid 6909
  • Startdatum Startdatum
L

Lid 6909

Gast
Zoals je ziet, de vraag:

Wat betaal jij voor je coke?

Hier is het 50 euro de gram, maar meestal worden wij wel een beetje gematst :D

Normaal betaal ik 50€/gr en 65€/gr als hij rechtsstreeks van de blok wordt gesneden.

Hangt er van af bij wie ik het haal.

Als ik 50 neerleg en wat moeite doe zegmaar, dan krijg ik een gram hele goede.
Als ik gewoon in mn woonplaats blijf en 40 a 50 neerleg krijg ik redelijke coke, maar soms ook maar matig spul. Doe dus meestal wat meer moeite.

Escobars zei:
ik betaal meestal 30 euro en er zijn ook aanbiedingen afentoe :)
WHAT THE F*CK VOOR COKE HEB JIJ DAN????
:o

je weet toch dat een kilo coke iets boven de 30.000€ kost per kilo!!!!
tenzij jou dealer het per 100den kilo's inkoopt,maar dat lijkt me sterk :rolleyes:
dus ik wil niet weten wat voor bucht jij krijgt :rolleyes: :rolleyes:

je weet toch dat een kilo coke iets boven de 30.000€ kost per kilo!!!!
tenzij jou dealer het per 100den kilo's inkoopt,maar dat lijkt me sterk
dus ik wil niet weten wat voor bucht jij krijgt

0,2 gr coke en voor de rest gemalen dafalgans of zo :D

acidboy zei:
Hangt er van af bij wie ik het haal.

Als ik 50 neerleg en wat moeite doe zegmaar, dan krijg ik een gram hele goede.
Als ik gewoon in mn woonplaats blijf en 40 a 50 neerleg krijg ik redelijke coke, maar soms ook maar matig spul. Doe dus meestal wat meer moeite.

"Wat moeite doe?" Uhm... Ok. Wat moet je doen? Is het vies? :P

Hier betaal je er 50 voor.

Heb beetje rondgevraagd voor deze topic, blijkt dus 35-45 de gram (afhankelijk van de dealer, ik ken hier 4 dealertjes, allemaal hele smalltime lui), en 50-55 als het direct van het blok wordt gesneden.

veel teveel eigenlijk.... gewoon te duur voor wat het is eigelijk he...

maar heb nooit anders geweten...

ik betaal hem dus 50 euro, maar zit op de moment echt op het verkeerde adres....

echt crap coke op de moment; als er 20% in zit zal het veel zijn denk ik... :rolleyes:

tegenwoordig moeilijk voor mij om nog echt goeie te vinden... ik zit ook niet meer zo in dat milieu zoals vroeger... 50 euro is belachlijk veel geld maar ik laat me toch elke keer terug vangen :rolleyes: als het dan nog kwaliteit was, is het een heel ander verhaal; maar is niet het geval....

ik neem nu een 8-tal jaren c; elke keer met periodes van enkele weken, maanden en dan weer enkele weken, maanden dat ik gewoon niets neem... maar op die tijd heb ik mischien een 5 tal keer "echt" goeie coke gehad en dat vind ik wel jammer... als dealer kan je perfect mooi geld verdienen als je het spul redelijk zuiver houd... en in mijn ogen heb je dan ook meer klanten... ach ja... :lol: moest ik dealer zijn; ik zou alleen kwaliteit willen aanbieden dan, maar ja wie ben ik he???

oldskool zei:
veel teveel eigenlijk.... gewoon te duur voor wat het is eigelijk he...

maar heb nooit anders geweten...

ik betaal hem dus 50 euro, maar zit op de moment echt op het verkeerde adres....

echt crap coke op de moment; als er 20% in zit zal het veel zijn denk ik... :rolleyes:

tegenwoordig moeilijk voor mij om nog echt goeie te vinden... ik zit ook niet meer zo in dat milieu zoals vroeger... 50 euro is belachlijk veel geld maar ik laat me toch elke keer terug vangen :rolleyes: als het dan nog kwaliteit was, is het een heel ander verhaal; maar is niet het geval....

ik neem nu een 8-tal jaren c; elke keer met periodes van enkele weken, maanden en dan weer enkele weken, maanden dat ik gewoon niets neem... maar op die tijd heb ik mischien een 5 tal keer "echt" goeie coke gehad en dat vind ik wel jammer... als dealer kan je perfect mooi geld verdienen als je het spul redelijk zuiver houd... en in mijn ogen heb je dan ook meer klanten... ach ja... :lol: moest ik dealer zijn; ik zou alleen kwaliteit willen aanbieden dan, maar ja wie ben ik he???

Dan word je toch dealer?

halfje €25
hele €45
2,5 €100

en hij is altijd extreem goed al zeg ik het zelf (en heb hier nog steeds n puntje liggen voor de testservice maar vergeet t elke keer :rolleyes: )

De meesten geven geen volle gram voor 50 euro. Meestal 0.8.
Dus dan kom je op een gram prijs van 62.5. vrij normaal hoor.

een zware prijs

HirstSkull-728674.jpg

ali.b123 zei:
Ik heb ongesnede spul voor goeie prijs.. prijs hangt af van hoeveel je wil kopen maar zoiezo veel goedkoper dan de prijzen die jullie noemen.. en er s altijd genoeg aanwezig
interresse mail je nummer naar [email protected]
alleen serieuze reacties aub
Je mag trouwens natuurlijk eerst testen voordat je koopt

rustig

Haha geweldig dit :D
Tip 1: lees wat regeltjes hier door
Tip 2: IEDEREEN kan hier meelezen
Tip 3: Rot een eind op van dit forum :wave:

Oh, en zoek een leven!

100€ voor coke is echt wel héél veel.Een dealer die ik ken van vroeger vroeg indertijd 50€ voor 0.9gr "partycoke" en 80€ voor 1gr "kwaliteitscoke" van die partycoke bleef uitgekookt maar een goeie 0.4gr over maar van zen kwaliteitscoke bleef er eens 0.87gr over das best wel een goed resultaat denk ik.

Terug
Bovenaan