Wat doe je tegen verveling?

frizzr

Experimenterende gebruiker
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:

frizzr

nee i know,
maar het is meer zo dat ik uit verveling dit soort vragen ga stellen,

ik ga niet naar buiten,
en als ik drugs wil zal ik toch echt naar buiten moeten.

maar ik blijf erbij dat ik me verveel
en als ik me verveel ga ik dingen verzinnen waardoor ik me misschien minder zou gaan vervelen,
en meestal kom ik dan ook bij drugs uit :hearteyes:

spijtig maar waar :smoke:

Dopezilla

Badass junkie
Als ik me verveel ga ik meestal gewoon wat crack chinezen. Daar kun je een blauwe maandag wel mee vullen.

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Ga masturberen. Als ik een keer een dag vrij heb haal ik hem nog wel eens meermalen door het vuistje.

Tip: Probeer het ook eens op een andere plaats dan op je kamer, onder de douche of achter de computer. Haal hem eens door het vuistje in de schuur of op de keukentafel!

Jij wil ondeugend? Alsjeblieft!

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
frizzr zei:
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:

Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.

W.F.L.

Badass junkie
Marla Singer zei:
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...

Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.

frizzr

Die van het vuistje vind ik dus niet origineel...

het is ondertussen kwart over 4 en ik zit nog steeds op hyves en msn...

en who cares of je drugs gebruikt tegen verveling, depressie of gewoon uit nieuwsgierigheid.
Alsof een gezond mens niet kan bedenken dat drugs gebruiken slecht is...

Ik heb zo'n hekel aan die adviezen à lá ''drugs gebruiken tegen verveling is slecht''

drugs is het meest leveloze spul wat je op aarde kunt vinden,
dus het maakt echt niet veel uit of je dat thuis gaat gebruiken, op straat of op een feestje.

maarja,
hoe later het wordt, hoe leuker de tv programma's worden hoop ik.

-spaceman-

Badass junkie
Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...

Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
PatrickBateman zei:
Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.
:grin:

Toevallig laatst voor de aardigheid is in de bieb zo'n deel doorgebladerd. De eerste zin besloeg al bijna een hele bladzijde!
Niet my cup of bloesemthee. :grin:
Maar nu weet ik iig geval wat/wie mensen bedoelen met Proust:

En verveling?
Gooi 't internet is uit, en probeer de verveling helemaal te ervaren. Wie weet komt er wel een idee naar boven springen dat je anders nooit voor mogelijk had gehouden.

frizzr

kapitein-x zei:
PatrickBateman zei:
:grin:

Toevallig laatst voor de aardigheid is in de bieb zo'n deel doorgebladerd. De eerste zin besloeg al bijna een hele bladzijde!
Niet my cup of bloesemthee. :grin:
Maar nu weet ik iig geval wat/wie mensen bedoelen met Proust:

En verveling?
Gooi 't internet is uit, en probeer de verveling helemaal te ervaren. Wie weet komt er wel een idee naar boven springen dat je anders nooit voor mogelijk had gehouden.

Ja ik ben net al in m'n bed gaan liggen, dat lag wel chill.

Daarna ging ik op de bank liggen, toen ging ik even leren. En nu zit ik weer hier.

Maar het gaat, ik overleef het...

frizzr

Marla Singer zei:
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!

viewtopic.php?f=11&t=25953

Ja dat zal best,

maar ik verveel me alleen omdat ik de hele week niet naar school hoef én niet hoef te werken.
Ik ben iemand die zich bijna nooit verveeld.

IK HAAAAAT NIKS DOEN!
Echt, ik haat het....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
frizzr zei:
Marla Singer zei:
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!

viewtopic.php?f=11&t=25953

Ja dat zal best,

maar ik verveel me alleen omdat ik de hele week niet naar school hoef én niet hoef te werken.
Ik ben iemand die zich bijna nooit verveeld.

IK HAAAAAT NIKS DOEN!
Echt, ik haat het....

Zoek een leuke hobby. Zo fijn dat je je met dat soort dingen juist lekker mee bezig kan houden in je vrije tijd...

Ik ga me altijd fysiek uitputten door km's te hardlopen, (voelt nog goed ook, door de Endorfientjes) want vaak is het toch een surplus aan energie, dat een ieder op zijn eigen wijze kan gaan kanaliseren, daarna is er rust in de tent en kan ik op mijn gemak gamen of met mijn vriendin naar een film kijken. :)

Dreuge

Badass junkie
Je bent alleen thuis? Nodig een paar vrienden uit en bier drinken en gamen. Heb je geen ps3 of xbox360 met call of duty mw2? ga dan naar een vriend die dat wel heeft :grin:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
vogel zei:
Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?)

" Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. "
Die dekselse Fridrich-methode! :mrgreen:

kildeer

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.

Eensch. Herken het wel.. verveling is een soort ontspanning, niks kunnen bedenken om te doen. Een drug kan dan uitermate interessant en stimulerend zijn (impulsief rare dingen tot je nemen niet; drie fijngemalen muskaatnoten wegtikken omdat het regent buiten is inderdaad nooit goed).

OT: Informeer sowieso iemand die je vertrouwt over wat je gaat doen en zorg dat je makkelijk in contact kunt komen met die persoon. Je kan natuurlijk het beste een sitter in huis hebben, maar je wilt alleen zijn geloof ik. Voor alles geldt: lees je in, informeer jezelf, kan je ervaring alleen maar beter van worden. Wanneer je kunt kiezen tussen nasaal of oraal, ga voor die eerste; het effect is sneller waardoor je beter kunt inschatten wanneer je teveel of te weinig hebt genomen.

-spaceman- zei:
Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.
Als je ervaring hebt met blowen, klemzuipen en nachtkastjes leegeten zou een bezoekje aan de smartshop inderdaad niet verkeerd zijn. In lage dosissen zijn Philosopher's Stone truffels of Kratom goed te hakken -- indien het de eerste keer is raad ik echter sterk af in je eentje te gaan trippen op truffels.

Een lage dosis MDMA (max 100 mg /zuiver product) is sowieso superfijn, maar het wordt niet voor niets een hugdrug genoemd: de behoefte aan contact met andere lieve wezens is waarschijnlijk zo groot dat je de huiskamer uit rent om random strangers op straat aan te klampen. Liever samen met goede vrienden uitproberen dus.

Alleen strak staan kan wel prettig zijn. Met een lijn coke of sleutelpunt pep (snuiven) is de verveling onmiddellijk verdwenen, maar kan een nare gewoonte onmiddellijk ontstaan..

Lachgas (slagroomspuitpatronen) is in mijn ogen wél weer een geschikt solo tripmiddel omdat de flash maar kort duurt (minuutje hooguit).

Met ketamine schiet je snel uit en kan de trip onaangenaam lang en diep worden. Zorg eerst voor een goede weegschaal en neem de laagst aanbevolen dosis en wacht af.

Verder zal je uit het nachtkastje al de nodige benzo's hebben geroofd, maar diazepam en oxazepam vind ik de prettigste single-chill benzo's. Pas op dat je uit pure verveling niet in slaap valt :wink:

Fijne vakantie! :wave:

BacingsPen

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
BacingsPen zei:
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:
euhmm ja ze woont op 5min. fietsen en over paar maanden wonen we samen :hearteyes:

kaasbaas

Badass junkie
Wat kratom kopen? Dan ben je te hersendood om je nog te kunnen vervelen! Kun je gelijk even naar de shop voor wat lekkere hasj (of wiet, whatever floats your boat).

frizzr

Haha ik waardeer jullie ampathy,

maar ik ben door de saaiste dagen heen nu :grin:
en nee ik heb niks gebruikt,
ik vond het best een dom idee.

Maar wat die benzo's betreft, als die er nog waren had ik die genomen :rolleyes:
want dat is gewoon even heerlijk ontspannen, (mama weet nog steeds van niks)

vanavond lekker tv kijken en morgen komt er een goede vriend langs,
maandag weer naar school, en gek genoeg zie ik er niet echt tegen op :wink:

verveling is echt naar :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
Pokeren of een ander spel , muziek luisteren, rondjes lopen :P , naar de kroeg /feest wat dan ook..
Ik verveel me nooit :openmouth:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, die titel zegt al genoeg denk ik zo. Goede vraag, maar niet op een drugsforum.

Bovenaan