wat doen als je stoned bent?

sonjaahw

Newbie
ik had laats space cake op en toen ben ik gaan tekenen, en vond dat op dat moment echt super geweldig. Nu ben ik van plan om de volgende x te gaan vingerverfe, maar hebben mensen nog andere iedeen om te doen als je stoned ben (hoeft niet persee iets in deze richting te zijn, kan ook bijv. schommelen ofzo) En hebben jullie zelf wel is dat soort dingen gedaan?

als ik echt stoned en tam ben wilk eigenlijk niets anders dan ergens zitten en ffe lekkr genieten van het gevoel
hoor ook graag mensen praten dan (maar niet zo opgefokt praten )
alsk lachkick krijg wilk het liefst op café, niets zo leuk dan, of tv kijken

Lachkick.. :rolleyes:

Het eerste jaar dat ik smoorde was ik is met 3 ex-maten in een frituur..
Opeens moesten we keihard lachen.. De uitbater was kwaad aan het worden. :D

als ik lekker stoned ben dan vind ik het prima om te xboxen, da's geen kwelling voor mij.

Lekker op een festivalletje chillen is trouwens ook niet verkeerd maar dan moeten ze dat zero-tolerance beleid niet verder doorvoeren wat mij betreft.....

:stoned:

Als ik stoned zen, wil ik altijd een feestje bouwen, me goe laten gaan en uiteindelijk in de zetel ploffen en weer een jointje knalle.

In een auto op een donkere parkeerplaats staan is echt super vind ik. Gezellig met iemand samen. Naar de 24-uurspomp rijden om eten te halen en weer terug naar de parkeerplaats, of rondjes gaan rijden.
In een café staan vind ik knetterstoned ook heel leuk. Illegaal teknofeestje.
Gitaar spelen.
En op de bank hangen en tv kijken, documentaires, maar zeker ook dingen als Koefnoen. Da´s echt zó lachen als je stoned bent. :mrgreen:

ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht :D

hulde voor mijn ouders! :wave:

White_Rabbit zei:
ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht :D

hulde voor mijn ouders! :wave:

Wat is dat nou weer voor een eikel :p Gaat hij ook graag in slachterijen kijken ofzo?? :p
Ik eet graag als ik stoned ben.

Ik hang graag op de bank en kijk MTV.

Al blijft muziek luisteren en een boek d'r bij toch wel 't ultieme. :smoke:

Edit: de bovenstaande optie gecombineerd met een warm bad is nog beter :P

Oh ja een boek lezen, ook heel lekker na een jointje.
Maar ikke zonder muziek, anders kan k me niet bij m´n boek houden. Heb ik nuchter ook.

eten is idd lekker, drinken ook, hoewel...... met alcohol moet ik altijd opletten, voor je het weet zuip je weer teveel wodka en valt de combi hopeloos verkeerd! :kots:

Maar goed, da's een kwestie van trainen, dus voor een bruut festival met plenty of :stoned: :rockband: :rock: :rockband: :stoned: wil ik nog wel eens trainen ;-)

dus train ze..... :D

veeeeeel vreten.... lachen....... random mensen disses geven....... zo nu en dan iets op iemand zijn hoofd mikken........ gewoon extreem kloten.......

Ik heb het ooit al eens gezegd:

Saivy zei:
Een joint met hééééééél veel chocolade :love: en nog wat ander eten, en dan op de playstation spelen, en dan nog het liefst met Crash Bandicoot :P oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry :smoke: of naar het strand gaan, en wat luieren in de duinen..maar ik rook bijna geen joints meer..

De playstation is ondertussen veranderd in Xbox :)

sowieso, muziek luisteren, eten, drinken.. in de zomer op zwembad liggen of inde shop potje poolen.. tv kijken als je aan het uitstonen bent.. ik hou daarvan! en sowieso lachkicks zijn de bomb :)

Himself zei:
veeeeeel vreten.... lachen....... random mensen disses geven....... zo nu en dan iets op iemand zijn hoofd mikken........ gewoon extreem kloten.......

Inderdaad...of anti-vliegen shit door iemands hele kamer smeren.

niet te vergeten ..... het gieren over de domme uitspraken van stomme mensen.... ze weten wie ze zijn :P "pia" :P

Zitten en wat drinken (bier). Meestal drink ik iets van een paar pakjes sap nadat ik geblowd hebt en daarna eet ik wat zoets. Daarna bierje drinken en m'n nest in. Lekker stoned in slaap pleuren :love:

Meteen voor het slapen gaan vind ik zonde van de stick :D

Ik wil nog een paar uur uitspacen...Maar vroeger rookte ik de hele dag door, tot het slapen gaan. Maakte geen zak uit...

Wat ik nu het liefst doe, als ik weer eens stoned ben, is Final Fantasy 10 op Playstation2 :D

Mulholland Drive zei:
Meteen voor het slapen gaan vind ik zonde van de stick :D

Ik wil nog een paar uur uitspacen...Maar vroeger rookte ik de hele dag door, tot het slapen gaan. Maakte geen zak uit...

Wat ik nu het liefst doe, als ik weer eens stoned ben, is Final Fantasy 10 op Playstation2 :D
Ik ben hem net beginnen spelen voor de tweede keer, maar om dat nou stoned te doen?

Geen idee of het meerwaarde heeft.

Meestal dilemma:
Muziek luisteren of tv kijken. Beiden erg gaaf!

Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.

En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?

iedereen zijn eigen smaak voor wat meer waarde geeft aan dingen doen, wann je hebt geblowt vergeleken met wann je het doet als je nuchter bent..

Mulholland Drive zei:
Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.

En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?
Geen idee.

Muziek maakt mijn wereld altijd compleet ofzo als ik stoned ben.
Heel raar is dat, maar als ik geblowd heb, en de muziek gaat aan, dan is het altijd allsof alles vol is, en compleet.
Heel apart.

Of het is gewoon omdat ik een beetje een muziekjunkie ben.

TV kijken daarentegen is eigenlijk alleen vermaak. Apart + visuele prikkels ook, wel leuk.

Maargoed, ik zal binnenkort eens stoned proberen gamen ofzo. Ik doe dat toch wel graag opzich. Kijken of dat ook gaaf is.

ZI09 zei:
Mulholland Drive zei:

Geen idee.

Muziek maakt mijn wereld altijd compleet ofzo als ik stoned ben.
Heel raar is dat, maar als ik geblowd heb, en de muziek gaat aan, dan is het altijd allsof alles vol is, en compleet.
Heel apart.

Of het is gewoon omdat ik een beetje een muziekjunkie ben.

TV kijken daarentegen is eigenlijk alleen vermaak. Apart + visuele prikkels ook, wel leuk.

Maargoed, ik zal binnenkort eens stoned proberen gamen ofzo. Ik doe dat toch wel graag opzich. Kijken of dat ook gaaf is.

Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.

Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.

BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen :eek:

Mulholland Drive zei:
Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.

Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.

BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen :eek:
Haha, gaaf toch?

Ik ben momenteel opweg juist om te kunnen Blitzballen, dat vond ik echt super.
Ik had alleen wat dingen gemist helaas omdat ik maar wat deed, maar dat komt zeker wel goed deze keer.

Jecht shot 8)

TV is wel raar stoned. Vooral clips. Die zijn volgens mij ook gedeeltelijk door mensen in hogere sferen verzonnen.

Muziek, aaah, binnenkort eens stoned Cynic luisteren, dat klinkt hier en daar ook lekker tropisch. Ik wilde het eigenlijk deze middag doen, maar het weerde gooide roet in het eten.
Althans, roet, water. Veel water :wink:

Zelf muziek maken is trouwens de shit. Aangzien je precies maken kunt wat je zelf relaxt vind. Wat dus inhoud dat het fijn wegluisterd.
Opbouwende muziek met in elkaar overgaande stukken, rustig en geleidelijk zijn de shit. enzo.

eten!!!
een beetje hangen en liggen en naar (een rustig) iemand luisteren
xboxen (ben ik een ster in als ik stoned ben :wave: )
muziek luisteren etc.

ik dacht altijd dat ik wel creatief was tijdens het blowen, maar als ik nuchter weer kijk wat ik heb gedaan tidjens stoned zijn dan is het vaak maar heel simpel en kinderlijk. dit is echt voor mij het concrete voorbeeld van hoe het altijd gaat bij mij :P --> bierviltje stuk gescheurd en beetje in elkaar gevouwen en het leek me best kunstzinnig, echter toen we weggingen keek ik nog eens op de tafel en lagen er alleen maar stukken bierviltje, sloeg echt nergens op. alsof er een stel kleine kinderen aan de tafel had gezeten..

bas410 zei:
ik dacht altijd dat ik wel creatief was tijdens het blowen, maar als ik nuchter weer kijk wat ik heb gedaan tidjens stoned zijn dan is het vaak maar heel simpel en kinderlijk. dit is echt voor mij het concrete voorbeeld van hoe het altijd gaat bij mij :P --> bierviltje stuk gescheurd en beetje in elkaar gevouwen en het leek me best kunstzinnig, echter toen we weggingen keek ik nog eens op de tafel en lagen er alleen maar stukken bierviltje, sloeg echt nergens op. alsof er een stel kleine kinderen aan de tafel had gezeten..
:mrgreen: prachtig

Zo heb ik eens een mooi liedje ingezongen met een maat, dat was te hroen op zijn camera de volgende dag.

Ik vond het toen toch iets minder 8)

Bij wiet, op de bank hangen en muziek luisteren.
Bij hasj, tekenen en soms zelfs actieve/fanatieve dingen doen

sonjaahw zei:
(schommelen ofzo)
hahaha ik heb een paar keer stoned geschommeld als je dan helemaal achteruit gaat liggen met je hoofd ook naar achter doet. en de wereld dus op ze kop ziet lijkt het net een tekenfilm, vage shit..

Zitten in een überrelaxte FATBOY en dan muziek luisteren of een filmje kijken kletsen en ouwehoeren :-) OO Yeaahh :love:

Terug
Bovenaan