Wat doet tabak met het effect voor jou?

Cooper

Bewuste gebruiker
Elke keer als ik weer kruiden in huis heb gehaald loop ik met
met dilemma. Ik weet niet of ik er een jointje (met tabak) van wil maken
of dat ik het met de bong wil verstoken.
maar een jointje is fun om te rollen en het rookt gewoon...echter.
Het bong-effect is voor mij puurder, en tabak werkt het zuivere en relaxte effect een beetje tegen heb ik het idee.

Hoe zit dat bij jullie? Wat ervaren jullie als verschil bij het puur roken
of het roken met tabak? Wat heb je liever?

hit it!

KoxBox

Badass junkie
Ik rook eigenlijk (bijna) altijd met tabak, waarom weet ik niet. Misschien omdat als je puur rookt je wiet veel rapper op is ofzo... Het is meer een gewoonte denk ik.

Arizona

Bewuste gebruiker
Ik rook uitsluitend puur. Vroeger wel met tabak, maar daar werd ik erg sloom van en bleef doorroken. Bij puur neem ik een dosis, afhankelijk van soort high of stoned, daar laat ik het dan bij.

knolselderij

Wijs gebruiker
ik rook eerder gewoon een jointje (met tabak dan dus) omdat het lekker is. Bovendien rook ik bijna alleen als ik ook gezopen heb/aan het drinken ben dus dan blijf ik wel nog actief als ik een pijp of dergelijke pak kan ik niet veel meer dan op de bank zitten

Arthur King

Wijs gebruiker
Als ik goed high wil worden rook ik puur, om te chillen rook ik met de tabak. Puur geeft het een meer psychedelisch effect, dan zit slapen er voor mij ook niet in. :P

Cooper

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
@ts:

Waarom draai je dan geen pure joint.
Omdat ik graag zuinig aan doe met mijn wiet. Mijn wietbudget is al enorm
klein, en met een pure joint weet ik zeker dat ik er maar 1 dag mee doe.

Zalmpy

Belezen gebruiker
ik rook zo goed als altijd met tabak. maar dan een klein beetje, en veel wiet. eerder uit gewoonte dan dat ik dat doordacht heb :P
ik rook wel puur in een chillum, base-pijpje, bong enz.
maar ik was toch net van plan te gaan draaien, dus ga ik nu puur draaien:)

spacelord

Wijs gebruiker
Ik rook mijn joints altijd met tabak alleen heb ik altijd een half uur nadat mijn joint op is weer zin in een andere waardoor er op een paar uur al 5 mijn longen ingejaagd zijn (ligt eerder bij drang naar nicotine maar mentaal snak ik naar wiet). Heb eens een tabaksvervanger gezocht en kwam uit bij passiebloem (80 gram voor 9 euro :sunglasses: ). Dit gebruikt ik weleens ipv tabak in mijn joint. Het effect van de wiet komt beter aan en het versterkt het ook een beetje.Alleen is dat een gasbrander in je keel als je er aan lurkt man :rolleyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als je puur rookt word je high, en als je met tabak rookt word je stoned. Over het algemeen dan. Mijn wiet gaat trouwens sneller op als ik met tabak rook. Minder sterk effect dus blijf ik door roken. Het is wel rlxt om een joint te roken. Draai soms ook puur. Toch vind ik het eigenlijk wel fijn om gewoon uit de pijp te roken. Dan blijf ik tenminste nog een beetje helder ook al ga ik harder dan van een joint.

Zalmpy

Belezen gebruiker
Dat was duidelijk voor herhaling vatbaar die pure joint van gister! :smoke:
ligt eigenlijk ook veel meer voor de hand aangezien ik niet rook :P

lazy

Experimenterende gebruiker
ik rook liever puur maar het is gewoon gemakkelijker met tabak anders is je wiet ook direct op en dat willen we natuurlijk niet :tongueout:

Biertje

Bewuste gebruiker
Altijd met peuk, een halfje tot 3 kwart, afhankelijk van hoeveel wiet ik erin doe en hoe dik ie is... Ik vind een joint nu eenmaal beter smaken dan een pure.

Cooper

Bewuste gebruiker
Gisteren even twee kleine pure joints gedraaid, eentje opgerookt!
Lekker, veel lekkerder dan met tabak. Die andere reserveer ik voor een
minimaal technofeestje :sunglasses:

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik zou het liefst alleen puur roken. Als ik een joint rook dan doe ik dat vaak gewoon voor het chillen, langzaam stoned worden terwijl ik rustig aan een joint zit te hijsen. Als ik puur rook word ik gewoon ineens heel stoned. Soms vind ik dat ook fijn, maar meestal niet.

Cooper

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
StonerSmile zei:
1 jointje voor een techno feestje? beetje weinig toch? :confused:
Het is dan ook een minimaal techno feestje.
:mrgreen:

Waarschijnlijk koop ik er nog wel wat bij, weet nog niet wat. Afghaan? Jack Herrer? Snowwhite?
twijfels...twijfels...

Maar ik ga met een goede vriend die geen drugs doet, so I'll suck 'em up alooone
Ik ga het combineren met een gezonde dosis XTC, en van blowen kan ik ineens heel
lui en spacey worden als ik niet oplet. Plan is, om vantevoren even wat de sucken,
zodat de inslag mooi wordt. Daarna wil ik nog eentje achter de hand hebben om het
feest smooth te eindigen.

Cooper

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Cooper zei:
KoxBox zei:
oke dan! ik leg mijn digitale vertrouwen in jouw handen!
Jack Herrer, it will be!

:mrgreen: Good choice!
Nou nou nou, koop ik me daar een zakje Jack Herrer zeg, holy crap! :grin:
Ik ben helemaal in de war! :grin: Hij 's lekker, zeker lekker!
drie joints gerold, twee puur en een gemengd met tabak. Nu weet
ik niet welke is wanneer moet doen in de club!
-een snow white puur
-een jack herrer puur
-een jack herrer met tabak

welke voor de inslag? welke tijdens de xtc trip?

KoxBox

Badass junkie
Cooper zei:
KoxBox zei:
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
oke! interessant :grin: maar heb je een kleine toelichting waarom? :P

Nee. :P Je vertrouwd me blijkbaar blindelings, want je hebt Jack gekocht. :tearsofjoy:
Nu serieus: ik zou sowieso die met tabak voor na de X (of tijdens de comedown) houden, omdat het toch een iets "chiller" effect heeft. :)

Cooper

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Cooper zei:
KoxBox zei:
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
oke! interessant :grin: maar heb je een kleine toelichting waarom? :P

Nee. :P Je vertrouwd me blijkbaar blindelings, want je hebt Jack gekocht. :tearsofjoy:
Nu serieus: ik zou sowieso die met tabak voor na de X (of tijdens de comedown) houden, omdat het toch een iets "chiller" effect heeft. :)
haha het is uit interesse, interesse :P
maar oke, begrijpelijk. Maar 't is dan wat je onder chiller verstaat.
je bedoelt dat de tabak de boel wat slomer maakt? dan heb je gelijk.

Cooper

Bewuste gebruiker
oke! dan ga ik eem lekker twee hamburgers bakken! :grin:
en mensen het topic draait door, we mogen allen nog zeggen
wat we van de tabak vinden!

Cooper

Bewuste gebruiker
ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken! :grin: lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje :stoned:

KoxBox

Badass junkie
Cooper zei:
ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken! :grin: lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje :stoned:

Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een half grammetje Amnesia Haze liggen. :hearteyes:
Zal ook niet lang duren eer ik er van begin te snoepen vandaag. :mrgreen:

Cooper

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Cooper zei:

Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een half grammetje Amnesia Haze liggen. :hearteyes:
Zal ook niet lang duren eer ik er van begin te snoepen vandaag. :mrgreen:
Het is al te laat :grin: ik heb toegegeven aan de verleidingen die het leven kent. I smoked half of it...
Want ik wil nog een kleine beetje over houden voor na het feest! En ik heb nog college vanmiddag :rolleyes: straks maar ff een lekker fietstochtje maken door de stad groningen!

Bovenaan