Wat gebruikt in het weekend ??

azgaza

Badass junkie
Dit weekend echt alleen joints, maar vorig weekend was het een zegel of 5.5 LSD over de hele nacht, redelijk wat ketamine, véél lachgas, twee biertjes en een onmogelijk te tellen hoeveelheid joints. Solstice was weer leuk :tongueout:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Vrijdag alleen wiet geloof ik.
Zaterdag een lijntje speed, voelde er niet zo veel van. En alcohol en wiet.
Zondag 1 drankje en wiet. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het was een vervroegd weekend. Mijn weekend begon al op woensdag.

LSD, ketamine, mephedrone, benzo's en ook nog paddestoelen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
cropp zei:
iSmokex zei:
Vrijdag alleen wiet geloof ik.
Zaterdag een lijntje speed, voelde er niet zo veel van. En alcohol en wiet.
Zondag 1 drankje en wiet. :grin:
Ging jij niet stoppen?
Ja, ik had me voorgenomen niet meer in mijn eentje te gaan blowen. In gezelschap 'mocht' het dan nog wel. Maar ik denk 1 á 2 weken nadat ik me dit had voorgenomen, kwamen de verslavingszorg en jeugdreclassering ermee dat ik beter alsnog naar de detox kan gaan, en sta nu om de wachtlijst. In augustus ben ik waarschijnlijk aan de beurt. Dan wil ik me er ook wel echt voor in zetten, maar moet bekennen dat ik nu niet echt goed voorbereidend werk daarvoor lever. Mijn doel is dat ik in ieder geval weer een normaler ritme krijg, en niet meer afhankelijk ben van blowen, en dit dus voor het nieuwe schooljaar weer begint. Ben er wel zeker van dat dit goed gaat komen.. :grin:

trippelh

Bewuste gebruiker
aankomend weekend alleen een beetje alcohol en wiet en het weekend erna helemaal los gaan op vrijdag en zaterdag met xtc :grin:

Beanhead

Badass junkie
75mg MDMA
een punt pep
Ontelbaar veel jointjes
twee biertjes

Heerlijk was het :)

EDIT: twee ballonetjes lachgas

Dat was men eerste keer.

Wat een orgasmische euforie, lachen zo leukkkk :hearteyes: :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Lachgas is echt fucking vet. :hearteyes: Dat is ook al lang geleden.

OT: Enkel wiet en alcohol, en dat zal wel zo blijven denk ik. Tenzij er vanavond coke bij zou komen maar daar bedank ik liever voor, ik blijf wel thuis.

Wel triest dat ik daarom vanavond thuisblijf, maar het doet me goed dus fuck it. Volgend weekend ga ik er weer vol tegenaan. :grin:

Flameon

Badass junkie
Ik heb vakantie .... maar woensdagavond begon eignelijk mijn weekend / of dat ik dat heb gevierd met vrienden die nog geen vakantie maar alleen weekend hebben hihi.
Teveel alcohol, genoeg 4 fluor. Poehoe wat een weekend :P

Irezz

Bewuste gebruiker
De eerstvolgende die zegt dat ik teveel gebruik krijgt bier z'n profiel tegen zijn of haar hoofd ;p

Bovenaan