Wat heb je liever?

Flameon

Badass junkie
Wat heb je liever:
Een upper of een downer? En waarom?

Ik zelf hou meestal liever van een downer (alcohol, wiet) maar op feestjes van een uppertje!
 

Dreuge

Badass junkie
downer.. de wereld om me heen is al slecht/eng/gevaarlijk genoeg, het laatste wat ik wil is een upper die me dat nog scherper laat zien :rolleyes:
 

Karhu

Wijs gebruiker
Effect van een upper vind ik lekkerder. Maar downers zijn wat meer geaccepteerd en makkelijker aan te komen, dus die gebruik ik meer :), de wiet en alcohol dus!
 

Intoxication

Bewuste gebruiker
de dissociatieven en psychedelica niet vergete :grin:
maar als ik tussen uppers of downers moet kiezen kies ik downers, hou meer van een echte vage roes, dan eigelk alles nog realistisch te zien
 

W.F.L.

Badass junkie
Allemaal door elkaar natuurlijk! all thee fuckin chemicals eeeeh



En daarbij, weinig drugs doen slechts één ding. Wiet werkt ook enigzins dissociatief zoals alle andere psychedelica maar het is ook een downer. Ketamine idem. Gooi er wat kleurtjes bij en haal de verdoving weg en het is een eckte tripmiddel. Wat stimuleert. LSD is volgens mij ook een upper haha.

Nogal zwart wit die benamingen. Ik neem gewoon alles nu behalve smack en de benzo nooit meer. Niet omdat het te verslavend is, heroïne heb ik zowiezo maar een keer genomen. Gelukkig. Gewoon omdat je er fucking dom van wordt als je het gebruikt hebt. Laat mij maar ff nadenken terwijl jij in een valse roes gelukkig zit te wezen omdat je aan de smack of de benzo hangt.
 

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ligt helemaal aan mijn "state of mind'. Maar meestal ga ik toch voor de downer, ik ben een relaxed persoon en downers zijn gewoon relaxed. Ik heb er helaas maar weinig van kunnen proberen, terwijl uppers voor mij overal vrij verkrijgbaar zijn.
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hangt van de setting en mijn mood af. Maar als ik tussen een van de twee zou moeten kiezen zou ik liever downers hebben voor de rest van mijn leven.
 

S0s_90

Bewuste gebruiker
Af en toe vind ik uppers wel relaxt, maar zo voor een doordeweekse dag of een weekend
dat ik een beetje uit wil rusten ga ik toch voor de downers.
 

Carlitos

Badass junkie
Sublimo zei:
Een combinatie van beide, de positieve effecten van beide tezamen is geniaal ! :hearteyes:

Tezamenzepam - Klinkt als een benzo die ik moet uitvinden die altijd werkt welke gewenning dan ook.
 

Carlitos

Badass junkie
Dat is hetzelfde als ik eet tosti's met kaas en ham.Maar neem vaak alleen maar kaas.

Zo klinkt dat in mijn oren
 

Beanhead

Badass junkie
Ik neem geen uppers zonder downers. Ze complementeren elkaar en zorgen voor leuke synergie.

Welke heb ik liever? wiet.
 

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.

Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
 

dexdude2

Belezen gebruiker
Uppers. De euforie die ik krijg met uppers vind ik beter dan die van downers. Downers zijn zeker weten wel relaxed, maar m'n sociale vaardigheden gaan vaak ook gelijk down. Met uppers kan je bijna alles doen wat je wil (neuqen kan soms wel moeilijk worden :( ).
 

Beanhead

Badass junkie
SjaakT zei:
Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.

Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.

Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH!

Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen...

Wat gebruik je in feite wel :confused:
 

Karhu

Wijs gebruiker
Ik voel echt niet of mijn hard sneller gaat slaan ofzo... en al helemaal niet als ik onder invloed ben! Dan zijn er mooiere dingen om op te letten! :hearteyes:
 

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Beanhead zei:
SjaakT zei:
Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.

Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.

Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH!

Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen...

Wat gebruik je in feite wel :confused:

Je gaat mij niet vertellen dat je bij Xtc/Speed/Cocaine geen veel snellere hartslag hebt.
En wat ik gebruik is te zien in mijn sig. En nee, ik heb geen merkbare versnelde hartslag van truffels en salvia bijv. Wiet heel erg soms.

Verder beweer ik ook niet dat dat de reden is dat mensen uppers nemen. Maar van wat ik om me heen hoor, is het effect van een versnelde hartslag goed merkbaar, en dat effect vindt ik niet leuk. No offense verder..
 

W.F.L.

Badass junkie
Jezus. Je hartslag HOORT snel te gaan als je een upper genomen hebt, als dat merkbaar is, dan is het meer een soort van waarneming waar je niets mee kan haha! In mijn geval toch. :P

Je hebt wel andere dingen aan je hoofd dan je hartslag dan :grin: Niet dat ik 'm zelf nooit check, maar ben er nog niet echt para van geworden (behalve bij heroïne haha).
 

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Ja, dat weet ik, dat is het hele punt ook niet. Ik zeg dat ik dat niet chill vind, niet dat het wel/niet hoort. Ik weet dat hij snel gaat, en ik beweer toch ook niks anders?
 

Drientje

DF-koning
Het liefst eerst een upper om daarna weer te downen.

@SjaakTrekhaak: Je hartslag is wel het minste waar jij je druk om maakt als je uppers op hebt.
 
Bovenaan