Carlitos zei:Verschilt,gaat beetje met ups en downs
Dreuge zei:speed alcohol en bier![]()
W.F.L. zei:Dreuge zei:speed wiet en bier![]()
Bier is geen alcohol of wat?
speed en drugs en bier ouwe
Sublimo zei:Een combinatie van beide, de positieve effecten van beide tezamen is geniaal !![]()
Beanhead zei:Ik neem geen uppers zonder downers. Ze complementeren elkaar en zorgen voor leuke synergie.
Ivoos zei:Uppers![]()
SjaakT zei:Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.
Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
Beanhead zei:SjaakT zei:Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.
Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH!
Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen...
Wat gebruik je in feite wel![]()