Hallo, ik heb hier wel iets zinnigs over te zeggen denk ik.
Een vriend me (met ADD, daar is ook ritalin bij nodig) heeft af en toe pillen over,
ik neem die dan altijd. Ik wordt er helder van, ik kan me goed concentreren op dingen, ik ben verbaal beter in discussies etc...
Ik heb ritalin ook veel gebruikt voor school, als ik veel moest leren nam ik wel eens ritalin, dat hielp bij mij echt.
Maar als ik het vergelijk met wiet, hasj en lachgas, dan komt ritalin onderaan de lijst qua werking. De werking van ritalin merk ik alleen als ik dingen ga doen, ik ga er niet van spacen/trippen ofzo, ik voel me alleen meer geconcentreerd dan anders.
Grz, W